Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa są odpowiedzią na realne potrzeby współczesnego rynku pracy. Oferują wiedzę z zakresu podstaw komunikowania społecznego, ale przede wszystkim kształtują praktyczne umiejętności i dzięki temu przygotowują kompetentne kadry rzeczników, negocjatorów i specjalistów od promocji.

Właściwie kształtowana komunikacja społeczna jest dziś nieodzownym elementem formowania poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Taka komunikacja wymaga wykształconych kadr, posiadających wiedzę gruntowną na temat zasad komunikowania publicznego, mechanizmów przepływu informacji, zasad kreowania informacji, a także mechanizmów oddziaływania na podmioty społeczne poprzez właściwie kształtowaną i właściwie zarządzaną komunikację.

We współczesnym świecie wyraźnie widać konflikty interesów między grupami społecznymi, ale też konflikty i zatargi ujawniają się w indywidualnych protestach o często trudnych do przewidzenia skutkach. Negocjowanie jest jedynym wyjściem z sytuacji konfliktowej bez ofiar i większych strat społecznych.
Firmy potrzebują specjalistów od promowania wizerunku, ale też promowania towarów i usług, idei, gdy mamy do czynienia z organizacjami o charakterze politycznym lub charytatywnym. Wymaga to myślenia strategicznego, ale i praktycznej umiejętności stworzenia, zaplanowania i poprowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej, zgodnej z zasadami zintegrowanego marketingu gospodarczego lub politycznego oraz zasadami prawa, psychologii społecznej, komunikacji międzyludzkiej, a w globalnej gospodarce także komunikacji międzykulturowej.
Studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa kształcą ludzi kreatywnych, otwartych na potrzeby społeczeństwa XXI wieku i świadomych wagi słowa.
Gdzie do pracy po tym kierunku?
Absolwenci kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa podejmują pracę jako:
  • rzecznicy prasowi firm i organizacji,
  • rzecznicy funkcjonujący w strukturach władzy państwowej na różnych szczeblach: wojewódzkim, powiatowym, miejskim i gminnym,
  • specjaliści od promocji w strukturach samorządowych,
  • specjaliści od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm,
  • negocjatorzy kryzysowi,
  • menedżerowie programów kryzysowych,
  • koordynatorzy działań kryzysowych w jednostkach organizacji różnego szczebla,
  • pracownicy ośrodków interwencji kryzysowej,
  • mediatorzy w sytuacjach kryzysowych,
  • dziennikarze i specjaliści w działach reklamy mediów,
  • specjaliści od planowania mediów w agencjach i działach promocji firm i organizacji,
  • doradcy do spraw promocji.

Uczelnie, na których możesz studiować wybrany kierunek

Komentarze (0)

Brak komentarzy