Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej

Studia na kierunku Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej maja na celu wykształcenie absolwenta gotowego do prowadzenia samodzielnej działalności w dziedzinie projektowania gier i przestrzeni wirtualnej.
Uzyskane wykształcenie daje absolwentom wiedzę i umiejętności bardzo poszukiwane na rynku pracy, co pozwala na zatrudnienie w szybko rozwijającym się rynku gier i rozrywki interaktywnej, a także w agencjach reklamowych czy instytucjach kultury.
Program specjalności „Grafika komputerowa gier” łączy w sobie zarówno kompetencje z zakresu grafiki artystycznej i projektowania graficznego z naciskiem na znajomość warsztatu grafiki komputerowej ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych technologii projektowania gier (animacja komputerowa 2D, animacja komputerowa 3D, projektowanie silników gier, projektowanie poziomów gier, efektów specjalnych, oświetlenia, tekstur, operowanie kadrem, modelowanie obiektów 3D, mechanika postaci i obiektów, projektowanie świata gry). Niezwykle ważną jest również umiejętność pracy zespołowej ze współtwórcami gier komputerowych i rozrywki interaktywnej (scenarzyści, producenci gier, programiści itd.)
Program specjalności „Dźwięk w grach” skierowany jest do osób o szerokich zainteresowaniach związanych z kreacją muzyczną i kształtowaniem obrazów dźwiękowych. Studia te będą przygotowywały specjalistów w zakresie kompozycji i aranżacji, metod cyfrowej rejestracji dźwięku, komputerowego przetwarzania i projekcji przestrzennej dźwięku, rejestracji i przetwarzania głosu, sprzętu i oprogramowania MIDI, a także postprodukcji dźwięku w grach. Nie zabraknie również zajęć o charakterze teoretycznym dających rzetelną wiedzę z zakresu historii i teorii muzyki, klasycznej harmonii czy muzyki użytkowej, a także związków muzyki z innymi mediami. Absolwent tej specjalności będzie mógł wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności na stanowisku twórcy warstwy dźwiękowej w grach.
Perspektywy zawodowe po kierunku Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Absolwent tych studiów uzyskuje tytuł licencjata sztuki i kwalifikacje zawodowe artysty grafika gier komputerowych. Dzięki wiedzy i umiejętności bardzo poszukiwanych na rynku pracy zdobędzie możliwość zatrudnienia w szybko rozwijającym się rynku gier i rozrywki interaktywnej, a także w agencjach reklamowych czy instytucjach kultury.

Kierunek o profilu praktycznym łączy w sobie zarówno kompetencje z zakresu grafiki artystycznej i projektowania graficznego z naciskiem na znajomość warsztatu grafiki komputerowej ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych technologii projektowania gier (animacja komputerowa 2D, animacja komputerowa 3D, projektowanie silników gier, projektowanie poziomów gier, efektów specjalnych, oświetlenia, tekstur, operowanie kadrem, modelowanie obiektów 3D, mechanika postaci i obiektów, projektowanie świata gry).

Uczelnie, na których możesz studiować wybrany kierunek

Razem 2 rekordy.
01-518 Warszawa , ul. Generała Zajączka 7
+48 (22) 839 00 50,

Komentarze (0)

Brak komentarzy