Opinie o Uczelni Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. T. Kotarbińskiego (WSIIZ Olsztyn)

Komentarze (50)

  • KSW

    Ciekawe zajęcia, nie doją ze studenta jak na innych uczelniach a to bardzo cenię, wykwalifikowana kadra - czego chcieć więcej. Polecam.
    10.10.2017
  • Studentka.

    Zastanawiam się nad podyplomówką z zarzadzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Mogę prosić o jakieś opinie osób, które już to studiowały.
    12.09.2017
  • studentka

    nie polecam, szkoła ZARZĄDZANIA, a chyba nikt nią nie zarządza! wieczny bałagan ze wszystkim, profesorzy robią zamieszanie, jeden gada na drugiego, jakbym miała wybrać jeszcze raz, to uciekałabym od tej uczelni jak najdalej! tylko pieniądze się liczą dla tej szkoły. Ważne by płacić terminowo - bo będą wysyłać ponaglenia, a wykładowcy już terminowo oceniać nie muszą! zdecydowanie nie polecam, chyba, że komuś zależy tylko na papierze, bo wiedzy tu nie szukajcie.
    07.09.2017
  • Mila

    Witajcie Poszukuję osób, które ukończyły podyplomówkę na tej uczelni kierunek:zarządzanie i administracja na Kotarbińskiego . Chodzi mi o opracowane pytania na ten końcowy czerwcowy egzamin. Może ktoś zechciałby się nimi podzielić. Bardzo ładnie proszę. Podaje jeszcze raz email milena.dabek@wp.pl jak coś piszcie. pozdrawiam
    21.04.2017
  • zarządzanie i administracja

    Jeśli ktoś robił podyplmówkę to niech napisze tutaj a nie na maila, zapewne więcej osób chciałoby się czegoś dowiedzieć.
    19.03.2017
  • Mila

    Witam! poszukuję osób, które ukończyły podyplomówkę na" Kotarbińskim"w Olsztynie kierunek zarządzanie i administracja w tamtym roku. Piszcie milena.dabek@wp.pl
    16.03.2017
  • coś więcej o zarządzaniu

    większość z Was pisze o informatyce , a ja mam pytanie o kierunek Zarządzanie. Czy to dobry wybór? Jak sami studenci oceniają Zarządzanie na tej uczelni? Czy w trakcie studiów są praktyki, a jeśli - to gdzie?
    10.02.2017
  • Mario

    Ja wybrałem WSIiZ, jestem tu drugi miesiąc i bardzo mi się podoba, trochę się obawiałem poziomu bo to jednak nie jest informatyka jak w liceum tylko znacznie wyższy level, póki co daję rade, mam nadzieję, ze sesja mnie nie zaskoczy negatywnie ;)
    30.11.2016
  • mlody

    Jak myślicie co lepiej wybrać? Informatykę na UWM czy na WSIIZ Kotarbińskiego ? Gdzie jest wyższy poziom ?
    08.08.2016
  • Arkadiusz

    ja również polecam informatykę, prowadzona na dobrym poziomie, jestem zadowolony
    27.07.2016
  • karol

    według mnie nadal ze szczytów nie schodzi informatyka, ta branża stale się rozwija i mimo sporej ilość fachowców w tej dziedzinie nadal zapotrzebowanie rośnie, zajęcia na WSIiZ jak dla mnie są bardzo dobrze prowadzone, z wykładowcami nigdy nie miałem problemu, także polecam
    14.06.2016
  • www

    może mieli problemy techniczne, teraz wszystko działa bez zarzutów ;)
    16.04.2016
  • bład 404

    czy macie tak samo, że jak chcecie odpalic www uczelni to się wam bład pokazuje??? nie ma nic, tylko bład 404
    03.02.2016
  • doradztwo zawodowo-edukacyjne

    szukam opinii o studiach podyplomowych Doradztwo zawodowo-edukacyjne, najchetniej z pierwszej ręki, od osób które studiowały w Kotarbińskim
    27.01.2016
  • marta

    co to jest Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej ??? czy opiniuje ono np. studia podyplomowe realizowane na uczelni? kto robił podyplomówki w Kotarbińskim i może się wypowiedzieć na temat poziomu, przydatności, itd.?
    03.01.2016
  • mechatronika - informatyka

    myślę o kierunku Mechatronika albo Informatyka, czy mogliby się wypowiedzieć studenci tego i tego kierunku, jak w praktyce wyglądają studia, aby łatwiej mi było się zdecydować?, co wg Was lepiej wybrać? które studia są łatwiejsze, które ciekawsze, które dają lepszą pracę? może ktoś ma wiedzę i o jednym i o drugim kierunku w tej szkole. Bardzo mi zależy na Waszym zdaniu, Marek
    11.12.2015
  • jekt.

    w spisie kierunków (pod logo uczelni) też go nie ma więc pewnie został zlikwidowany
    24.11.2015
  • 999000

    strona nie podaje nic na temat europeistyki więc pewnie juz nie uruchamiają tego kierunku...
    13.08.2015
  • pytanie

    czy ta uczelnia ma europeistykę? bo wydawało mi się, że ma .... a patrzę i nie widzę
    23.03.2015
  • studentka

    Polecam zarządzanie
    22.02.2015
  • pytanie o Podyplomowe

    czy ktoś studiował albo nadal robi studia podyplomowe w tej szkole: Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna?? jestem zainteresowana od jesieni i porównuje oferty.
    21.01.2015
  • zofijka

    olać dziekanat, uczelnia jest super, to się liczy, że poziom jest dobry, że wykladowcy są w porządku, że jest w porządku
    18.10.2014
  • łysy

    Niemiłe panie w dziekanacie to tak jak ocet w PRL na półkach...po prostu norma, wiadomo, że zawsze moze trafić się wyjatek ale opryskliwość w dziekanacie to standard
    02.09.2014
  • kasia

    z całym szacunkiem, ale najwięcej narzekają studenci, którzy nie są orłami na studiach.... ja nie musiałam latać do dziekanatu i czegoś załatwiać, bo indeks potrafiłam oddać w terminie, zawsze z każdym można się dogadać...
    25.08.2014
  • zocha

    mnie się podoba, jestem zadowolona i nie mam żadnych zastzreżeń poza jednym, według mnie Kotarbiński powiniem miec wyższą ocenę :-)
    07.08.2014
  • hhh

    Bardzo dobra renomowana uczelnia! Wykwalifikowana kadra, panie w dziekanacie i sekretariacie pomocne, zajęcia prowadzone rzetelnie! Nie ma ściemy! Polecam.
    29.05.2014
  • kochamy Panie z dziekanatów

    śmieję się, gdy czytam anegdoty o paniach z dziekanatów, z kim nie rozmawiam - każdy mówi to samo, i to zarówno w państwowych szkołach jak i na prywatnych, to juz norma, że pani z dziekanatu czuje się jak Królowa wsród studentów, a oni robia za plebs niegodny tego, by poświecac im czas i uwagę, chyba tzreba to mieć ... wiadomo gdzie, ja akurat o Kotarbinskim nie słyszałam złych opinii, przynajmniej o samych studiach, kumpel się tam uczy, mówi że spoko,
    20.11.2013
  • Absolwentka Owsika

    W tym roku skończyłam tę uczelnie... jestem nie zadowolona organizacja bagno! Wchodząc do Działu Studiów trzeba 100 razy przemyśleć tą decyzje bo nigdy niewiadomo jak zostanesz przyjęty przez urzędujące tam Panie... Na kierunku Pedagogika z elementami socjoterapii 30 h Przedsiębiorczości a 15 h Socjoterapii więc chyba coś nie tak. Jak z przedmiotów typowo kierunkowych nie miałam poprawek tak z przedsiębiorczości owszem...aż do płatnej co kogo obchodzi że to nie mój konik! ;) Podobno zapychali etaty swoim wykładowcom dlatego tyle godzin. Ogólnie wykładowcy spoko ale i "niespoko"też bywali... Na mgr napewno tam nie pójde i nie polecam tej uczelni. Mam nadzieje, że pedagogiki tam już nie będzie KLAPA....szkoda czasu i kasy!
    31.08.2013
  • wtyka

    co powiecie o informatyce w Kotarbińskim??? warto???
    30.08.2013
  • kulturoznawstwo

    a ja chce do nich iść na Kulturoznawsto, i słyszałam dość dobre opinie, zreszta wydaje mi sie, ze ta uczelnia wyroznia sie pozytywnie w Olsztynie, jak oceniacie to studenci Kulturoznawsta?
    29.08.2013
  • była

    kończyłam tę szkołę jako pierwsza absolwentka, wówczas zresztą jak i teraz pieniądze nie dawały dyplomu trzeba było się uczyć, uczyć, uczyć.
    17.05.2013
  • kapral

    jak sie jest sierota życiowa to i w Nowym Yorku roboty sie nie znajdzie, nie jest tak, ze praca jest tylko w Warszawie, a co z mniejszymi miejscowosciami, dlaczego mlodzi ludzie boja sie malych biznesow, kazdy chcialby pracowac w korporacji, bc menegerem, miec fure, komore i kase, tak sie nie da dla wszystkich, otrzasnijcie sie, patrzcie realnie i w tych realiach nauczcie sie odnajdywac, ruszcie glowa, wezmie kase z Unii, zrobcie cos wojego, na mala skale, ale uczcie sie podstaw ekonomii i przedsiebiorczosci, nawet jelsi nie bedzie z tego kokosow, to nauka lepsza niz w kazdej innej firmie
    16.04.2013
  • mark

    szkoda czasu na Olsztyn, tu już nie ma żadnej pracy
    21.03.2013
  • maturzysta

    Czy oni mają problemy finansowe ?
    16.03.2013
  • mp

    Możesz zrobić tylko jedno - trzymać się z daleka od tej szkoły
    03.03.2013
  • tamtaramtam

    Wszędzie trzeba się uczyć. w Polsce poziom nauczania jest bardzo wysoki. łatwiej skończyć studia za granicą, np w Danii niż w Polsce.. tu mamy trudne egzaminy, dużo przedmiotów, restrykcyjnych wykładowców. dlatego czy to uczelnia prywatna czy publiczna trzeba się uczyć! i pieniądze mają mało wspólnego ze zdobyciem dyplomu...
    06.02.2013
  • otrzasnijcie sie

    nie wiem, jakimi kategoriami myslicie, ale to nie jest tak, ze jak zaplacisz - to dostajesz dyplom, nawet w szkolach prywatnych sa zaliczenia, sesje, oddaje sie prace semestralne, sa kolokwia z zajec, itd. trzeba sie nabiegac, zebrac zaliczenia,poiumawiac, dopilnowac, nie ma zmiluj, poza tym, chyba lepiej sie nauczyc i zaliczyc za pierwszym podejsciem, niz placic za kolejny raz, przynajmniej ja tak uwazam, no chyba ze ktos ma kasy, jak lodu, uczys sie w ogole nie zamierza i chce tworzyc iluzje, ze niby jest inteligentem z wyzszym wyksztalceniem, to ja bardzo dziekuje za taki poziom, chyba niektorzy musza dorosnac i zrozumiec, ze uczymy sie nie dla papieru, ale dla siebie samych i zeby swoja wiedze wykorzystac zawodowo najlepij, jak sie da
    06.02.2013
  • p!nk

    też mnie to zastanawia jak to jest z tymi szkołami niepublicznymi. czy jak się zapłaci to ma się pewność , że się zaliczy wszystkie egzaminy? nie chciałabym, żeby się okazało, że mam dyplom , a nic nie umiem ;p jak uważacie?
    31.01.2013
  • angelika

    mnie interesuje ekonomia sektora publicznego. czy jest ktos kto moze mi powiedziec czy ten kierunek jest dobry, czy naprawde sie czegos naucze a nie ze zaplace i mam zaliczone.? jak uwazacie jak z praca po tym kierunku w tej uczelni?
    25.11.2012
  • ewa

    co robia absolwenci Kotarbinskiego po europeistyce??? czy jest sens studiowac dla przyjemnosci? bo chyba z praca u nas krucho z takim wyksztalceniem, czy jestedscie zadowoleni ze studiow na europeistyce? czy raczej odradzacie?
    12.09.2012
  • tur

    Kotarbinski to przyzwoita szkoła wyższa, mój brat jest tu studentem i mnie też zachęca. No ale ja dostałem się na politechnikę i raczej nie zrezygnuję na rzecz płatnych studiow, pewnie nawet rodzice mi nie pozwolą :d w innym wypadku na pewno wybrałbym owsiiz, bo to dobra uczelnia.
    11.08.2012
  • od kiedy maja mechatronike?

    mam pytanie do zorientowanych: od kiedy Kotarbinskie na w ofercie kierunek mechatronika? czy to jest nowosc? bede wdzieczny za informacje, bo zastanawiam sie nad tym kierunkiem, czy duzo jest fizyki na studiach mechatronicznych? czy poziom jest bardzo wysoki? jak to wygkada w realu?
    09.08.2012
  • Arek

    Nie wiem jak jest na kulturoznastwie ale infa jak najbardziej godna polecenia. Po pierwsze studnia szalenie ciekawe, naprawdę można się dowiedziec tyle interesujących rzeczy, po drugie super uczelnia, świetnie ludzie, klimat no i po trzecie praca po studiach jak banku.
    06.08.2012
  • chybi

    no właśnie, podbijam pod pytanie poniżej Ady. Czy warto tutaj iśc na kultutroznawstwo skoro jest to szkoła informatyki i zarządzania? trochę się to nie trzyma kupy...
    06.07.2012
  • mnie interesuje kulturoznawstwo

    czy to dobry pomysl, by rozwazac kulturoznawstwo na Kotarbinskim? czy oni sa dobrzy w kierunkach scislejszych, ekonomia, zarzadzanie, informatyka, czy rowniez humanistycznych bardziej? no bo z nazwy to mozna wnioskowac ze stawiaja na zarzadzanie i informatyke, ale akurat obie propozycje zupelnie nie dla mnie, a jesli kulturoznawstwo nie tutaj, to w jakiej innej szkole polecacie? ada
    24.06.2012
  • jaro

    A ja polecam informatykę! Jest to szalenie interesujący kierunek a i praca po studiach pewna no i także ciekawa. W branży informatycznej ciągle coś się zmienia, cos powstaje. Potrzeba ludzi do pracy. Wybrałem speckę INFORMATYCZNE SYSTEMY WBUDOWANE bo wydawala mi się najbardziej przyszłościowa i naprawdę nie załuję.
    29.05.2012
  • jaro

    A ja polecam informatykę! Jest to szalenie interesujący kierunek a i praca po studiach pewna no i także ciekawa. W branży informatycznej ciągle coś się zmienia, cos powstaje. Potrzeba ludzi do pracy. Wybrałem speckę INFORMATYCZNE SYSTEMY WBUDOWANE bo wydawala mi się najbardziej przyszłościowa i naprawdę nie załuję.
    29.05.2012
  • jaro

    A ja polecam informatykę! Jest to szalenie interesujący kierunek a i praca po studiach pewna no i także ciekawa. W branży informatycznej ciągle coś się zmienia, cos powstaje. Potrzeba ludzi do pracy. Wybrałem speckę INFORMATYCZNE SYSTEMY WBUDOWANE bo wydawala mi się najbardziej przyszłościowa i naprawdę nie załuję.
    29.05.2012
  • kalosz

    W OWSIiZ moge polecić mechatronike. Moze nie jest to kierunek latwy, ale na pewno perspektywiczny i dosc dobrze mozna zarabiac. Mi najwieksza trudnosc sprawia fizyka, ale zagryzam zeby i siedze z kumplami zeby skminić material. I daje rade. Atutem jest spora liczba jezyka angielskiego na wysokim poziomie. Zupelnie niepotrzebna wedlug mnie jest socjologia, bo po jkai grzyb mi to, chyba hobbystycznie.
    02.06.2011
  • Bzik

    kto sie oreintuje w olsztynskich uczelniach? ktora z nich jest godna polecenia w sensie takim, ze nie patrzy tylko na kase z czesnego? dodam, ze interesuja mnie kierunki humanistyczno-historyczne i mysle o socjologii, politologii, stosunkach miedzynarodowych, albo czyms pokrewnym.
    02.06.2011