Marketing

Studia na kierunku Marketing mają na celu kreowanie specjalistów w zakresie prowadzenia działalności marketingowej, komunikacji rynkowej, budowania relacji z klientami, sprzedaży, PR, budowania wizerunku, zarządzania marką, wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie.

Zajęcia na kierunku Marketing mają głównie formę interaktywną i projektową. Prace zespołowe, gry strategiczne, symulacje komputerowe itp. to metody dominujące podczas zajęć. Istotne jest połączenie wiedzy teoretycznej z aktywnością praktyczną.

Po ukończeniu studiów absolwenci będą dysponowali wiedzą i umiejętnościami z zakresu podstaw marketingu, psychospołecznych aspektów zachowań konsumentów i bazowymi informacjami dotyczącymi wykorzystania nowoczesnych technologii w marketingu. Wiedza ta może być przez nich wykorzystana zawodowo w sferze marketingu, komunikacji rynkowej, PR, badań rynku, reklamy, E-Commerce.

Perspektywy pracy po kierunku Marketing

Absolwenci kierunku będą przygotowani do pracy na stanowiskach: specjalista do spraw marketingu i handlu, specjalista do spraw reklamy, specjaliści do spraw public relations, specjalista do spraw public relations, specjaliści do spraw sprzedaży, specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager), opiekun klienta (brand manager), specjalista ds. e-Commerce, analityk rynkowy, menedżer zespołu sprzedaży, specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży, analityk systemowy e-commerce, specjalista ds. marketingu internetowego, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych, menedżer produktu, specjalista analizy i rozwoju rynku, przedstawiciel handlowy.

Uczelnie, na których możesz studiować wybrany kierunek

Komentarze (1)

  • wallander

    Ja jestem właśnie po tym kierunku i dość szybko znalazłem pracę. Współpracuję z grupą ExpertDRB i całkiem sobie chwalę. Wysokie prowizje, możliwość działania na dużym rynku, pomoc w stawianiu pierwszych kroków w zawodzie. Polecam: praca-odszkodowania.pl
    16.01.2015