Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa

Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa to propozycja dla osób zainteresowanych światem współczesnych mediów i komunikacji. Główny nacisk kładziony będzie na funkcjonowanie człowieka i mediów w Internecie oraz wszechstronne wykorzystanie mediów cyfrowych we współczesnym świecie.

Kierunek oferuje praktyczne umiejętności, związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii do szeroko pojętego zawodowego funkcjonowania w sieci: od profesjonalnej działalności w obszarze mediów poprzez komunikację w mediach społecznościowych do kreowania wizerunku osób, firm, instytucji i idei.

Na wykładach studenci poznają teorie i koncepcje warunkujące zachowania i działanie we współczesnych mediach cyfrowych. Na ćwiczeniach i warsztatach sprawdzą w praktyce, jak działają konkretne narzędzia , jak komunikować się efektywnie, jak kreować optymalny przekaz.

W programie studiów Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa przewidziano zagadnienia tematyczne:

  • Webwriting i redagowanie tekstów
  • Warsztat wideo
  • Radio online z obróbką dźwięku
  • Pracownia fotografii cyfrowej
  • Komunikacja wizerunkowa
  • Media relations
  • Komunikowanie w mediach społecznościowych
  • Storytelling
  • Personal branding online
  • Big Data w marketingu
  • Kampanie marketingowe w mediach społecznościowych
  • Social media dla dziennikarzy

Uczelnie, na których możesz studiować wybrany kierunek

Komentarze (0)

Brak komentarzy