Fashion Future VIAMODA z nagrodą 50 tysięcy złotych
Nagroda specjalna konkursu FASHION FUTURE VIAMODA to stypendium edukacyjne w wysokości 50 tysięcy złotych. Poznaj szczegóły, weź udział w konkursie i zgarniaj nagrody.
Jeżeli jesteś uczniem klasy maturalnej, interesujesz się modą i zdajesz egzamin dojrzałości w maju 2022 roku - weź udział w wyzwaniu Upcycled Fashion Challenge. Ważnem byś wysłał swoje zgłoszenie do 25 lutego 2022 roku.
Fashion Future VIAMODA 2022
To już ostatni moment, by wziąć udział w konkursie Fashion Future VIAMODA 2022 i wygrać stypendium edukacyjne w wysokości 50 tysięcy złotych.
Co trzeba zrobić? Wypełnić formularz konkursowy znajdujący się na www.viamoda.edu.pl oraz przesłać na adres Uczelni prace konkursowe z wybranego obszaru do 25 lutego 2022.
Daj rzeczom drugie życie.
Zrealizuj jedno z zadań konkursowych w najbliższej Ci tematyce i kreatywnie dołącz do trendu upcyklingu.
PROJEKTOWANIE UBIORU: przygotowanie dwóch (2) spójnych projektów ubiorów całych sylwetek damskich lub męskich, które będą wykorzystywały technikę upcyclingu, tj. ponowne użycie gotowych ubrań, ich dekonstrukcję, modyfikację i zastosowanie elementów w gotowym projekcie. Projekty muszą być przedstawione w formie kolorowych rysunków wykonanych dowolną techniką graficzną. Do projektów należy dołączyć opis wyjaśniający założenia projektowe.
STYLIZACJA i MULTIMEDIA: przygotowanie dwóch (2) pełnych stylizacji sylwetki (góra i dół) w formie maksymalnie 6 (po 3 dla każdej stylizacji) zdjęć poglądowych (format jpg, png lub tiff, wydrukowanych oraz zapisanych na płycie CD). Do stylizacji należy wykorzystać używane ubrania i dodatki, które mogą być przetworzone za pomocą techniki upcyclingu (modyfikacja, dekonstrukcja gotowych ubrań i zastosowanie przetworzonych asortymentów lub ich fragmentów w nowym projekcie). Projekty muszą być przedstawione w formie realnych stylizacji na manekinie/sylwetce udokumentowanych w formie zdjęć z zachowaniem powyższych założeń. Do projektów należy dołączyć opis wyjaśniający założenia stylizacyjne.
KOMUNIKACJA MARKI: stworzenie koncepcji nowej marki lub strategii dla marki już istniejącej na rynku o charakterze proekologicznym, obejmującej w swoich założeniach także działania w obszarach sustainablility (z ang.: zrównoważony rozwój biznesu) lub/i CSR (z ang.: społeczna odpowiedzialność biznesu).
Konkurs składa się z czerech etapów, a jego finał stanowi wybór Zwycięzcy i przyznanie wyróżnień.
Szczegóły na stronie VIAMODA - FASHION FUTURE 2022