Konkurs dla maturzystów z atrakcyjnymi nagrodami
Jeśli jesteś maturzystą i masz zmysł artystyczny - nie przegap tej okazji. Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiejorganizuje konkurs z nagrodą główną w postaci tabletu. Szczegóły poniżej.
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej zaprasza wszystkich uczniów szkół średnich z klas maturalnych do udziału w konkursie.
Każda osoba biorąca udział w konkursie ma za zadanie:
- przygotować projekt plakatu/grafiki,
- udostępnić i polubić profil uczelni na facebooku PSW w Białej Podlaskiej.
Zgłoś się już dziś i wygraj!
W konkursie przewidziano 3 nagrody: za zajęcie trzech pierwszych miejsc oraz upominek dla każdego uczestnika konkursu.
Główną nagrodą w konkursie jest tablet.
Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia 2021 roku. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden projekt, który należy przesłać na adres: m.maciejuk@pswbp.pl
Szczegóły w regulaminie.
REGULAMIN KONKURSU
„Twój pomysł na nas – plakat/grafika promocyjne”
1. Organizatorem konkursu jest Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.
2. Przedmiotem konkursu jest wykonanie grafiki, która będzie umieszczona, jako „zdjęcie w tle” na uczelnianych social mediach.
3. Cele konkursu:
- budowanie relacji pomiędzy uczelnią, a kandydatem na studia,
- promowanie uczelni,
- promowanie oferty edukacyjnej PSW
4. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas maturalnych szkół średnich.
5. Każda osoba biorąca udział w konkursie ma za zadanie:
- przygotować projekt plakatu/grafiki,
- udostępnić i polubić profil uczelni na facebooku PSW w Białej Podlaskiej.
Każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden projekt, który należy przesłać na adres: m.maciejuk@pswbp.pl, wpisując w tytule: „Twój pomysł na nas-plakat/grafika promocyjne”, pliki prosimy opisywać w następujący sposób: nazwisko i imię, adres e-mail, tytuł pracy.
Udział w konkursie jest jednocześnie akceptacją regulaminu i zgodą na publikowanie wizerunku oraz zgodą na publikowanie „pracy konkursowej” uczestnika w relacjach
z przebiegu konkursu zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych organizatora.
6. Czas trwania konkursu: 01.01.2021. – 31.01.2021.
7. Zgłoszenia będą przyjmowane do 31.01.2021.
8. Rozstrzygnięcia konkursu dokona Komisja konkursowa powołana Zarządzeniem Rektora. Członkowie Komisji konkursowej oraz ich rodziny nie mogą brać udziału w konkursie.
Od decyzji komisji nie przysługuje odwołanie.
9. O wynikach konkursu poinformujemy za pośrednictwem uczelnianych social mediów i poczty elektronicznej, w dniu rozstrzygnięcia konkursu. Prace laureatów trzech pierwszych miejsc zostaną opublikowane na uczelnianych social mediach.
10. Kryteria oceny:
• oryginalne i pomysłowe ujęcie tematu,
• walory estetyczne grafiki,
• zgodność z tematyką konkursu.
11. W konkursie na grafikę przewidziano 3 nagrody: za zajęcie trzech pierwszych miejsc oraz upominek dla każdego uczestnika konkursu.
12. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu.
Zobacz także Prezentację Uczelni w portalu