Jakiego artykułu szukasz?

Maturzyści, pokażcie języki z WSB

Dlaczego szwajcarskie produkty kojarzą się nam z precyzją, a wizyta w Australii zapowiada emocjonującą przygodę? Czemu technologiczne gadżety kupowalibyśmy najchętniej z Japonii, a biznes prowadzili w USA? Na te i wiele podobnych pytań odpowiada destination branding, stosunkowo nowy trend w promocji miejsc, ujmujący kraje, miasta i regiony od strony marketingowej.
Maturzyści, pokażcie języki z WSB

13 lutego wystartował konkurs językowy „Pokaż nam język” po raz XII organizowany przez grupę Wyższych Szkół Bankowych. Weźmie w nim udział ponad 10 tysięcy uczniów szkół ponadgimnazjalnych. To oni spróbują odpowiedzieć na pytanie „Czy lokalna duma = globalny podziw? Rzecz o promocji krajów i miast”.

Językowe rozgrywki składają się z czterech etapów.

Etap pierwszy odbywa się w formie internetowego testu z wybranego języka przeprowadzanego na platformie www.pokaznamjezyk.pl, który kwalifikuje do dalszych trzech części konkursu rozgrywanych w wybranych Wyższych Szkołach Bankowych.

Podczas półfinałów młodzież będzie odpowiadała na 100 pytań testowych. Uczestnicy finałów sprawdzą swoją wiedzę w debatach moderowanych.

Najlepsi z najlepszych zmierzą się w Superfinale, podczas którego wygłoszą prezentacje na zadany wcześniej temat. Zarówno tematyka debat jak i prezentacji będą bezpośrednio nawiązywały do tematu przewodniego konkursu.

Zwycięzców konkursu, w każdym w trzech języków, poznamy 13 kwietnia podczas Superfinału, który odbędzie się w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

Laureaci otrzymują indeks Wyższej Szkoły Bankowej wraz z opłaconym czesnym za pierwszy rok studiów oraz nagrody rzeczowe. Wydawnictwo SuperMemo World ufunduje nagrody dla klas uczniów biorących udział w finałach konkursu "Pokaż nam język" z miejsc 1, 2 i 3, łącznie ponad 1 600 zestawów kursów multimedialnych do intensywnej nauki słownictwa języka angielskiego i niemieckiego.

Patroni medialni konkursu: OpinieoUczelniach.pl, Brief, Perspektywy, Dyrektor Szkoły, Zadane.pl, MM Moje Miasto.

Patroni konkursu: Goethe Institut, Deutsch Wagen Tour

Sponsorzy nagród: SuperMemo World, Wydawictwo Colorful Media

Więcej informacji: www.pokaznamjezyk.pl

Komentarze (0)

brak komentarzy…