Postaw na studia związane z branżą internetową
Rozwój nowych technologii sprawia, że nieustannie powstają nowezawody. Social media manager, e-commerce consultant, online brand manager czy e-pr specialist - to tylko, niektóre z nich.
W Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie możesz wybrać specjalności studiów pierwszego stopnia, które przygotują absolwentów do podjęcia pracy w branży internetowej.
Przez Internet można dziś kupić niemal wszystko: od ubrań i perfum po wycieczki do egzotycznych krajów i sprzęt AGD. Bardzo wiele firm rozwija internetowe działy sprzedaży, promocji i marketingu. Przenoszenie części usług tradycyjnych firm do sieci i powstawanie nowych, działających wyłącznie w Internecie to olbrzymia przyszłość dla rynku pracy. Dlatego wciąż rośnie zapotrzebowanie na pracowników, którzy będą zajmować się tego rodzaju działaniami i to zarówno od strony technologicznej, jak i marketingowej.
W odpowiedzi na te potrzeby Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w swojej ofercie studiów licencjackich na kierunku Zarządzanie ma specjalność Biznes i marketing w sieci. Studenci w ramach zajęć będą mogli dowiedzieć się m.in. jak wykorzystywać różne rodzaje marketingu sieciowego do promowania biznesu, wykorzystywać w przedsięwzięciach technologie internetowe i mobilne, określać strategie cenowe w Internecie, zarządzać internetowymi kanałami sprzedaży (przedsięwzięciami typu e-commerce), przygotować biznesplan przedsięwzięcia internetowego, ale także w jaki sposób pozyskać finansowanie dla projektu internetowego.
Internet to także popularne medium dla reklamy, a w dobie mediów społecznościowych coraz bardziej zyskujące na znaczeniu. Dlatego już od paru lat można zaobserwować dynamiczny rozwój agencji interaktywnych, które zajmują się m.in. tworzeniem portali WWW, reklamą i promocją marek w sieci, wprowadzaniem nowych rozwiązań technologicznych i pomocą dla firm, które stawiają pierwsze kroki w wirtualnej rzeczywistości. Na rynku pracy poszukiwani są specjaliści, którzy posiadają kompetencje związane z profesjonalnym wykorzystywaniem nowoczesnych technologii.
- Studenci, dzięki zajęciom z praktykami, poznają narzędzia, techniki i działania stosowane na co dzień przez fachowców. Nacisk kładziemy na praktykę, wzbogaconą o konkretne case studies i rozwiązania. Kreatywne i innowacyjne podejście do tematu pozwoli studentom zacząć efektywnie i twórczo działać w reklamie, a dodatkowo rozwinie ich kompetencje menadżerskie - przekonuje Zuzanna Komornicka, opiekun specjalności Reklama i komunikacja społeczna w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.
Druga tura rekrutacji w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie rozpoczęła się 5 sierpnia i potrwa do 30 września 2013 r.
Szczegóły dotyczące oferty studiów oraz zasad rekrutacji dostępne są na stronie internetowej: www.wse.krakow.pl