Praktyczni, przyjaźni, prestiżowi dzięki WSB
Chorzowska Wyższa Szkoła Bankowa traktuje swoich studentów jako przyszłych ambasadorów marki. WSB wychodzi z założenia, że warta jest tyle, ile warci są jej absolwenci.
Uczelnia warta jest tyle, ile warci są jej absolwenci. Chorzowska Wyższa Szkoła Bankowa traktuje swoich studentów jako przyszłych ambasadorów marki. Doświadczenie uczy, że trudno o lepszą reklamę, niż marketing szeptany. Cóż zatem robimy, by nasz absolwent z dumą pokazywał dyplom Wyższej Szkoły Bankowej pracodawcom? Kształcimy przyjaźnie, praktycznie i dla rynku pracy. Dbamy także o prestiż Uczelni i pozytywną świadomość jej marki. W końcu szkoły dzielą się na dobre i złe, a stereotypowy podział na publiczne i niepubliczne z jakością kształcenia nie ma nic wspólnego.
Wyznacznikiem prestiżu uczelni jest między innymi prowadzenie elitarnych studiów Master in Business Administration. Chorzowska Bankowa jest jedyną na Śląsku uczelnią, w której funkcjonują dwa równoległe programy MBA. Pierwszy to Executive MBA we współpracy z brytyjskim Coventry University.
Nasz drugi, nowy produkt, to polskojęzyczne studia MBA z amerykańskim partnerem Franklin University. Koncentrujemy się tu na zagadnieniach zarządzania międzynarodowego. Program MBA oferowany przez Wyższą Szkołę Bankową na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie to pierwszy i jedyny program na Górnym Śląsku opracowany z udziałem amerykańskiego partnera, który ma duże doświadczenie w kształceniu na poziomie studiów MBA. Struktura chorzowskiego Programu jest tak ukształtowana, by podkreślać rolę strategicznego zarządzania w biznesie międzynarodowym. Interdyscyplinarna wiedza oraz wymiana doświadczeń między wykładowcami i słuchaczami reprezentującymi różne branże służy rozwiązywaniu realnych problemów przedsiębiorców, sprzyja rozwojowi firmy i ich własnemu, a szerokie kontakty biznesowe okazują się bezcenne dla karier zawodowych uczestników studiów.
W związku z trwającą rekrutacją, organizujemy MBA DAY - event, na który zapraszamy największych specjalistów z dziedziny ekonomii oraz szeroko pojętego biznesu. Przedsięwzięcie kierujemy do kadry kierowniczej śląskich firm, mediów, , słuchaczy MBA, studiów Podyplomowych oraz kadry zarządzającej naszego Programu Partnerstwa Biznesowego.
Dziś sporo mówi się o praktyczności kształcenia i konieczności budowy relacji z otoczeniem gospodarczym. Dla nas to żadna nowość. Od pięciu lat realizujemy program Partnerstwa Biznesowego, w ramach którego związały się z nami tak przestiżowe firmy jak Deloitte, ING Bank, DB Schenker, Grupa Żywiec i kilkanaście innych. Ich udział w życiu uczelni daleko wykracza poza standard w postaci organizacji praktyk czy prowadzenia zajęć. Pracodawcy mają realny wpływ na programy kształcenia, procedury przewidują recenzowanie treści programowych i efektów kształcenia przez współpracujące z Wydziałem firmy, które ponoszą współodpowiedzialność za to, czego i jak uczymy. I z tego właśnie realnego wpływu jesteśmy szczególnie dumni. A że praktyki dla naszych Studentów organizujemy w ponad 1000-cu firm – no cóż, to dla nas nic specjalnego, choć dla wielu wynik nieosiągalny.
Nasza sprawność kształcenia pokazuje, że potrafimy przeprowadzić studenta przez meandry procesu dydaktycznego. Organizacja obsługi studenta jest przyjazna i stoi na wysokim poziomie. Praktyczność i przyjazność mamy zapisane w kodzie genetycznym naszej organizacji.
Serdecznie zapraszamy na MBA DAY. Portal OpinieoUczelniach.pl objął wydarzenie patronatem medialnym.