Sukces MBA Day w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie
7 września w Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu odbyła się druga edycja MBA DAY. W wydarzeniu udział wzięło ponad 100 prezesów, dyrektorów, słuchaczy MBA oraz właścicieli firm z woj. śląskiego.
W minioną sobotę 7 września br., w Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu odbyła się druga edycja MBA DAY.
Był to dzień otwarty Programu oferowanego przez Uczelnię, w którym uczestnicy mogli poznać atmosferę zajęć MBA oraz uczestniczyć w przykładowych warsztatach i wykładach.
MBA DAY podzielono był na trzy części. W pierwszej gościli przedstawiciele Franklin University dr Klaus Haberich oraz dr Doug Ross. Po nich wykład pt. „ Zarządzanie przez wartości odpowiedzią na wyzwania przyszłości w biznesie” poprowadził Sławomir Lachowski. Ostatnim wykładem była „Dysfunkcja pracy zespołowej” poprowadzona przez profesora Dariusza Dolińskiego.
Następnie odbył się panel dyskusyjny pt. „Nowoczesne technologie w rozwoju Twojej firmy”. Rozmowę z najbardziej wpływowymi przedstawicielami social mediów poprowadził wykładowca oraz kierownik działu marketingu chorzowskiej WSB - Adam Maliszewski. Wśród zaproszonych gości byli:
- Katarzyna Młynarczyk - Socjomania.pl
- Piotr Chmielewski - AkademiaRozwojuBiznesu.pl
- Piotr Baranowski - Agencja Plodni.com
- Piotr Różycki - Wisetrends.com - Profesjonalne statystyki Social Media
Na zakończenie przygotowano dwa bardzo interesujące warsztaty z obszaru: „Teorii gier w biznesie” oraz „Zmiany - zarządzania jutrem”.
W wydarzeniu udział wzięło ponad 100 prezesów, dyrektorów, słuchaczy MBA oraz właścicieli firm z woj. śląskiego.
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom nowoczesnej wiedzy z szeroko rozumianej dziedziny zarządzania, która stanowi podstawę do rozwoju praktycznych umiejętności menedżerskich. Słuchaczem programu MBA mogą zostać osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, najlepiej na stanowisku kierowniczym.
- W tym dniu postawiliśmy przede wszystkim na wykorzystanie praktycznych metod nauczania. Był zatem dialog, dyskusja oraz interaktywna forma zajęć. Dzięki takim metodom nauczania uczestnicy mają gwarancję, że zdobywaną wiedzę będą potrafili natychmiast wdrożyć do pracy zawodowej - mówi Patrycja Paczyńska, Pełnomocnik Rektora ds. Public Relations. - Warto wspomnieć, że oferta studiów MBA w chorzowskiej WSB jest niezwykle konkurencyjna na śląskim rynku.
Studia MBA to inwestycja, która pozwala na rozwój własnych umiejętności i kompetencji menedżerskich, takich jak strategiczne myślenie, podejmowanie decyzji czy zarządzanie zespołem.