SWPS z najlepszą kampanią PR
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej świętuje sukces PR-owy. Uczelnia zwyciężyła w dziesiątej edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR ostatniego roku w kategorii „PR korporacyjny”.
- Tę nagrodę odbieram w imieniu całej społeczności akademickiej SWPS. Dzięki projektowi, który został nagrodzony, udało się nam pokazać, że nauka może być atrakcyjnym produktem, a kierunki, które oferujemy przekazują wiedzę praktyczną - mówiła podczas uroczystości Natalia Osica, rzecznik prasowy SWPS, odbierając nagrodę z rąk profesora Jerzego Olędzkiego, kierownika Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego UW, jednego z jurorów konkursu.
Projekt wirtualnego biura prasowego (www.centrumprasowe.swps.pl) był jednym z trzech projektów nominowanych w tym roku w kategorii „PR korporacyjny” - budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.
W finale konkurował z projektami Grupy Żywiec S.A. („Grand Champion Birofilia 2011”), a także Hill+Knowlton Strategies oraz Procter & Gamble (projekt „ Dziękuję Ci, Mamo!”). W sumie o nagrodę główną walczyło 88 projektów w 28 kategoriach.
Prace oceniało 56-osobowe jury złożone z przedstawicieli biznesu i public relations. Na pierwszym etapie konkursu odpadło 156 wniosków.
Konkurs „Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.
Zadaniem „Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
Więcej o konkursie na stronie: www.zlotespinacze.pl