Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu z dwiema nagrodami
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zdobył aż dwie nagrody.z dwiema nagrodami W konkursie na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Wyróżniono grę Jenga Altum oraz fanpage uczelni na Facebooku.
W konkursie na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej Genius Universitatis 2016 nasza Uczelnia - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - zdobyła aż dwie nagrody.
W kategorii gadżet promocyjny wspierający rekrutację Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu otrzymał II nagrodę za grę Jenga Altum. Motywem przewodnim opakowania Jenga Altum jest modernistyczna fasada wieżowca UEP. Opakowanie Jengi powstało przy użyciu technik ilustracyjnych, za pomocą których przedstawiono elewację, łącznie ze schodami, których forma przełamuje regularny wzór okalający większą powierzchnię budynku. Nasz gadżet został nagrodzony wśród 25 gadżetów zgłoszonych do konkursu. Wcześniej gadżet Jenga Altum został wyróżniony przez prestiżowy magazyn Packaging of the World za najlepiej zaprojektowane opakowanie.
W kategorii fanpage uczelni na Facebooku nasza Uczelnia zajęła III miejsce. Zadaniem profilu UEP na portalu Facebook jest scalanie społeczności akademickiej oraz angażowanie jej w wydarzenia dziejące się na Uniwersytecie.
– Nasz uczelniany profil łączy funkcję informacyjną i wizerunkową z próbą generowania pozytywnych emocji. Facebook ma wyposażać instytucje w bardziej ludzkie cechy, stymulować dialog i interaktywność, pokazywać przeżycia i zachęcać do współuczestnictwa w nich. Ta humanizacja stylu komunikacji budowana jest przez bezpośredni, bardziej kolokwialny język, gry i żarty słowne, a także komentarze – mówi Agnieszka Hała z Działu Marketingu UEP, administratorka profilu UEP na Facebooku. - Profil naszej Uczelni na portalu Facebook został wybrany spośród 36 profili uczelni wyższych. To dla nas naprawdę ogromne wyróżnienie, które daje motywację do dalszej pracy – komentuje Agnieszka Hała.
W konkursie wzięło udział 50 uczelni wyższych z całej Polski.
Wyniki konkursu zostały ogłoszone 26 lutego 2016 r. podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2016.
Nagrody dla Działu Marketingu UEP odebrał Prorektor ds. Strategii i Rozwoju dr hab. Cezary Kochalski, prof. nadzw. UEP.