Wyższa Szkoła Logistyki zwycięzcą Promyka 2015
Program „WSL dla szkół średnich” stanowi formę współpracy wyższej uczelni ze średnim szkolnictwem zawodowym. W ramach wielu realizowanych obszarów, uczelnia buduje wizerunek lidera kształcenia logistycznego, pełniąc rolę merytorycznego patrona dla niemal trzystu szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce.
Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich nagrodziło projekt Wyższej Szkoły Logistyki „WSL dla szkół średnich”. Program współpracy WSL ze szkołami ponadgimnazjalnymi wybrano spośród trzynastu uczelnianych projektów, zgłoszonych w kategorii „Promocja Uczelni i Nauki”. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 22 czerwca w Łochowie podczas XXV Konferencji Stowarzyszenia PRom.
ProMYK przyznawany jest corocznie za ponadprzeciętne osiągnięcia w obszarze komunikacji, praktyki i działań promocyjnych oraz marketingu w sektorze polskiego szkolnictwa wyższego. Ma uhonorować i docenić wartość pracy na rzecz uczelni i nauki oraz inspirować do podejmowania innowacyjnych i kreatywnych działań o szerokim zasięgu.
Taki zasięg ma z pewnością nagrodzony program „WSL dla szkół średnich”. Stanowi on jedyną na taką skalę w Polsce formę współpracy wyższej uczelni ze średnim szkolnictwem zawodowym. W ramach wielu realizowanych obszarów, uczelnia buduje wizerunek lidera kształcenia logistycznego, pełniąc rolę merytorycznego patrona dla niemal trzystu szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce.
„WSL dla szkół średnich” opiera się na bieżącej identyfikacji i rozwiązywaniu problemów kształcenia ponadgimnazjalnego w zawodach technik logistyk i technik spedytor. Narzędzia opracowane i wdrożone przez WSL dotyczą m.in. zapewnienia dostępu do pomocy dydaktycznych, oprogramowania i podręczników specjalistycznych oraz styczności z praktyką logistyczną, czy kształcenia nauczycieli na dedykowanych studiach podyplomowych.
Wyższa Szkoła Logistyki zwyciężyła po raz drugi w pięcioletniej historii konkursu „proMYK”. W premierowej edycji nagrodzony został projekt „Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna”. Inicjatywy, zgłaszane przez uczelnie ocenia jury, złożone z przedstawicieli opiniotwórczych mediów branżowych, agencji PR, a także uczelni akademickich i niepublicznych.