Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (WSNHiD) - mediaworking
Mediaworking w WSNHiD w Poznaniu powstał we współpracy z kilkunastoma firmami - liderami w zakresie marketingu i PR-u sieciowego, zarządzania społecznościami wirtualnymi, pozycjonowania stron, monitoringu i brokeringu informacyjnego.
Nowy, innowacyjny kierunek studiów oferuje Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (WSNHiD) w Poznaniu. Mediaworking powstał we współpracy z kilkunastoma firmami - liderami w zakresie marketingu i PR-u sieciowego, zarządzania społecznościami wirtualnymi, pozycjonowania stron, monitoringu i brokeringu informacyjnego. Mediaworking w WSNHiD to pierwsze takie studia w Polsce.
Absolwenci kierunku będą posiadali umiejętności i kompetencje sieciowe wsparte wiedzą z głównych obszarów humanistyki i nauk społecznych, umiejętności budowania baz danych, pozyskiwania strategicznych informacji, raportowania,, kreowania i edycji materiałów reklamowych, preprodukci, postprodukcji, zarządzania contentem reklamowym, znajomość podstawowych narzędzi reklamowych, Google Analitics, Google Adwords, podstawy pozycjonowania, tworzenia interesującego przekazu, pisania kreatywnego oraz gruntowa znajomość zagadnień najnowszych trendów w marketingu i PR.
Studia na kierunku mediaworking w WSNHiD kładą nacisk na praktykę. W programie studiów dominują warsztaty, ćwiczenia, spotkania z praktykami, projekty grupowe i indywidualne. Mediaworking to studia na poziomie I stopnia, absolwenci uzyskują dyplom licencjata. Jednocześnie każdy student realizuje podstawę biznesowo-humanistyczną, dzięki której poznaje zarówno podstawy przedsiębiorczości, jak i kontekst społeczno-kulturowy, w którym będzie funkcjonował.
Jakie specjalizacje na kierunku mediaworking?
Studenci WSNHiD mogą wybrać studiując mediaworking:
- content designer trendów i kultury - przygotowuje do tworzenia treści przekazów medialnych z zakresu biznesu i polityki w wymiarach krajowym i międzynarodowym,
- content designer biznesu i polityki - kształci projektantów treści medialnych w obszarze współczesnych zjawisk kultury oraz trendów społecznych.
Perspektywy zawodowe
Nowoczesny, zbieżny z aktualnymi trendami kierunek studiów przygotowuje specjalistów, którzy z powodzeniem znajdą zatrudnienie w charakterze mediaplanerów, copywriterów, specjalistów PR, managerów e-kultury.
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (WSNHiD) oferuje również studia I stopnia na kierunkach: bezpieczeństwo w biznesie, doradztwo i coaching, grafika, zarządzanie kreatywne, informatyka oraz pedagogika (również na poziomie II stopnia magisterskie).
Do wyboru jest wiele kierunków studiów podyplomowych. Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (WSNHiD) to jedna z najszybciej rozwijających się uczelni w Polsce. Swoją pozycję na rynku edukacyjnym zawdzięcza ponad 17-letniej działalności, opartej na innowacyjności, współpracy z biznesem przy opracowywaniu programów zajęć oraz dbałości o najwyższy komfort studiowania. Mury uczelni opuściło 12000 studentów.