Cyfrowa etyka i poskramianie robotów - Noc Innowacji na Wydziale Zarządzania UŁ
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na Noc Innowacji.
Wydarzenie odbędzie się 10 października w formule online.
Jak wprowadzać roboty do firmy? Jak organizować ich współpracę z ludźmi?
Czy automatyzacja procesów zabierze nam pracę?
Co z życiem prywatnym – czy nowe technologie nas nie oszukują i nie namawiają do nieprzemyślanych zakupów?
Może ingerują w naszą prywatność lub próbują zmieniać nasze nawyki?
Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedzi 10 października br. podczas tegorocznej Nocy Innowacji na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
W programie również prezentacja wyników pierwszego ogólnopolskiego raportu dotyczącego etyki w erze transformacji cyfrowej przygotowanego przez Wydział Zarządzania UŁ i Orange Polska oraz rozmowa dotycząca znaczenia lejka sprzedażowego w automatyzacji marketingu. Wydarzenie odbędzie się w formule online.
W ubiegłym roku Wydział Zarządzania UŁ jako jedyny reprezentował łódzkie środowisko akademickie na Festiwalu Cyfryzacji. Tym razem formuła spotkań przenosi się do wirtualnej przestrzeni. Udział w wydarzeniach jest BEZPŁATNY! W tym roku zapraszamy na dwa webinary i cykl materiałów video z ekspertami:
HARMONOGRAM WYDARZEŃ
16.30-17.30 CYKL MATERIAŁÓW WIDEO "Automatyzacja Procesów Biznesowych, czyli historia o tym, jak poskromić robota"
Zapraszamy do zgłębiania tajników RPA razem z naszymi Ekspertami z firm: Nordea Abp., BSH, Fujitsu, Digital Teammates, Digital Workforce oraz DXC. Odpowiemy m.in. na pytania: jak powinna wyglądać strategia wdrażania RPA w firmie, czy faktycznie roboty czyhają, by odebrać nam – ludziom – pracę, kim jest cyfrowy pracownik, jak osiągnąć synergię między pracą soft robotów i ludzi, na czym będzie polegała inteligentna automatyzacja i jaką rolę odegra w niej sztuczna inteligencja, jak kształcić przyszłych managerów i pracowników, by potrafili nie tylko sprostać nowym realiom rynku, ale także je kreować.
Przejdź do strony: https://bit.ly/3c9eCI5
18.00-19.00 WEBINAR "Digital ethics – etyczna kwantyfikacja świata"
Zapraszamy na webinar, podczas którego zaprezentujemy wyniki pierwszego ogólnopolskiego raportu dotyczącego etyki w erze transformacji cyfrowej przygotowanego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Orange Polska.
- Skąd czerpiemy wzorce moralne i czy faktycznie ulegają one zmianie w wyniku coraz większej absorpcji technologii w naszym życiu?
- Czy nasz aktywność w Internecie może być źródłem nieetycznych praktyk rynkowych?
- Czy sztuczną inteligencję i pozostałe technologie ogólnego zastosowania można uznać za jednoznacznie dobre lub złe?
- Jaki jest poziom znajomości i akceptacji poszczególnych technologii oraz rozwiązań na nich opartych w polskim społeczeństwie?
- Czy czujemy się bezpiecznie korzystając z nich i jaki ma to wpływ na rozwój zrównoważony?
- Czy faktycznie tylko firmy powinny być odpowiedzialne za bezpieczeństwo korzystania z Internetu i rozwiązań opartych na technologiach cyfrowych?
Na te pytania i wiele innych odpowiemy podczas webinaru prezentując wyniki pierwszego ogólnopolskiego raportu dotyczącego etyki w erze transformacji cyfrowej przygotowanego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Orange Polska. Opowiemy o tym, jak Polacy postrzegają Internet i technologie, w tym technologie ogólnego zastosowania i które z nich cieszą się największym zaufaniem. Podyskutujemy o kształtowaniu wzorców moralnych w czasach dataizmu i związanych z tym wątpliwościach etycznych. A na koniec zastanowimy się, jak bardzo jesteśmy skłonni pozwolić technologiom, by zmieniły nasze dotychczasowe codzienne nawyki, naukę, wykonywaną pracę czy ulubione formy rozrywki, niejednokrotnie przy tym podejmując za nas decyzje.
Przejdź do strony: https://bit.ly/3iIj03g
20.00-21.00 WEBINAR "Produkty uszyte na miarę – nowoczesne technologie w sprzedaży tradycyjnej i internetowej jako odpowiedź na potrzeby współczesnego klienta"
Dzisiejszy konsument coraz więcej wie o możliwościach tworzenia interesujących i innowacyjnych produktów i usług, które potem są oferowane nabywcom. Z drugiej strony, nie chce być postrzegany jako anonimowy klient, jeden z wielu, ale stara się być oryginalny, wyróżniający się, jedyny w swoim stylu. Szuka zatem komfortu i produktów dopasowanych idealnie do jego potrzeb. Zobaczmy zatem, co proponują firmy i sklepy, aby sprostać wymagającym klientom. Czy nowoczesne technologie mogą zastąpić człowieka, który potrafi dobrać produkt na miarę dla danego klienta? Czy nowoczesne technologie nas nie oszukują i nie skłaniają do nieprzemyślanych zakupów? Czy na pewno gromadzenie danych pozwalających na tworzenie idealnej oferty nie stanowi nadmiernej ingerencji w naszą prywatność?
Przejdź do strony: https://bit.ly/33DIlVR
21.00-21.30 MATERIAŁ VIDEO „Znaczenie lejka sprzedażowego w zastosowaniu Marketing Automation”
System Marketing Automation to zestaw narzędzi, które pozwalają wyjątkowo dokładnie i na szeroką skalę zabezpieczyć działania marketingowe firmy, a dodatkowo zagwarantować ich trafność na podstawie wciąż napływających informacji dotyczących zachowania i reakcji konkretnego odbiorcy. Pozwala to dopasowywać działania promocyjne indywidualnie do profilu odbiorcy. Mając dostęp do CRM, e-mail Marketingu, automatyzacji, identyfikacji i monitorowania zachowania osób online, SMS, VMS, RTB, social media i wielu innych, możemy dokonać całościowej analizy danych. Wykorzystanie takich rozwiązań usprawnia działania marketingowe i sprzedażowe prowadzone w firmie. Co ważne wszystkie z nich zapisywane są w systemie w formie procesów, przez co stanowią trwałą wartość firmy i zostają z nią na zawsze.
Obecnie Marketing Automation to system całościowo wspierający działania marketingu i sprzedaży w firmie z naciskiem na zintegrowanie i synchronizację procesów w tych dwóch działach. Brak współpracy marketingu i sprzedaży jest głównym powodem niepowodzenia klasycznego marketingu.
Jedną z najczęściej wykorzystywanych metod jest właśnie stosowanie programów klasy Marketing Automation, które umożliwiają automatyczną edukację potencjalnych klientów, jak również klasyfikację klientów na grupy o określonym potencjale sprzedażowym. Lead nurturing to wieloetapowy proces polegający na prowadzeniu działań marketingowych, po to, by pozyskać wartościowe leady sprzedażowe, a także przygotować do świadomego zakupu potencjalnych klientów, którzy z różnych przyczyn nie są gotowi na dokonanie zakupu w danym momencie.
Proces przeprowadzenia potencjalnego Klienta przez lejek sprzedażowy opiera się na przygotowaniu automatycznej akcji marketingowej i wysyłanie do poszczególnych leadów automatycznych i predefiniowanych komunikatów edukacyjnych, sprzedażowych, marketingowych. Marketingowi specjaliści potrafią projektować różne warianty lejków sprzedażowych, na podstawie których buduje się kampanie promocyjne. Aby takie działania zakończyły się sukcesem, należy trafnie zdiagnozować typ lejka sprzedażowego.
Zapraszamy na spotkanie z naszym Absolwentem - praktykiem, właścicielem firmy www.wirtualnyhandlowiec.pl, Rafałem Skonieczka, który zaprezentuje od strony praktycznej zastosowanie teorii lejka sprzedażowego i zainspiruje do obserwacji, diagnozy i wdrażania potrzebnych zmian w firmie. Na naszym fanpage'u i kanale YouTube podczas Nocy Innowacji 2020 opublikujemy materiał video z naszym Gościem. Zarejestruj się już dziś, by nie przegapić takiej dawki praktycznej wiedzy!
Przejdź do strony: https://bit.ly/3ixFDGQ
Więcej o Wydarzeniu i zapisy na stronie: https://bit.ly/3iMyS4M
Zobacz także Prezentację Wydziału w portalu