Jakiego artykułu szukasz?

​Marketing internetowy i e-commerce w Collegium Civitas w Warszawie

Marketing internetowy i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie to jedna z licznych specjalności oferowanych w ramach kierunku Zarządzanie. Jest ona realizowana w ramach projektu o nazwie „Marketing przyszłości – studia dualne w Collegium Civitas”, współfinansowanego przez środki Unii Europejskiej.

​Marketing internetowy i e-commerce w Collegium Civitas w Warszawie

Funkcjonowanie w XXI wieku nakłada na nas swego rodzaju obowiązki, niezależnie od tego czy chcemy być twórcami i promotorami, czy też wolimy pozostać w gronie odbiorców. Jednym z obowiązków jest obecność w sieci, bez której nawet najmniejsza forma działalności może sprawiać dość duże trudności. Używając słów takich jak „twórcy”, „promotorzy”, „odbiorcy” kierujemy się w stronę marketingu, czyli przestrzeni, która niemal bez przerwy ewoluuje i co chwilę odkrywa przed nami nowe rozwiązania.

Jeżeli wiemy, że marketing jest procesem społecznym, który pozwala na swobodną wymianę i oferowanie usług, bądź towarów, a wszelakie działania w jego zakresie są dobrze przemyślaną strategią, to czy potrafimy przenieść te założenia do przestrzeni w wydaniu online? Pewne są dwie rzeczy. Pierwsza z nich jest taka, że marketing internetowy to jedna z najważniejszych i najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu i coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci. A jaka jest druga rzecz? Dzięki specjalnym studiom można zostać specjalistą w tym zakresie i posiadać solidny bagaż umiejętności, które coraz częściej poszukiwane są na rynku pracy.
O jakich studiach mówimy? O kierunku Marketing internetowy i e- commerce, który oferuje kandydatom Collegium Civitas w Warszawie.

Marketing internetowy i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie to jedna z licznych specjalności oferowanych w ramach kierunku Zarządzanie. Jest ona realizowana w ramach projektu o nazwie „Marketing przyszłości – studia dualne w Collegium Civitas”, współfinansowanego przez środki Unii Europejskiej. Jego założeniem są praktyczne studia przyszłości, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zmieniającego się sektora branży internetowej. Na podkreślenie zasługuje fakt prowadzenia kształcenia w rytmie studiów dualnych, czyli kształcenia przemiennego, które zakłada realizację ponad 50% programu w postaci zajęć praktycznych i staży odbywanych bezpośrednio w siedzibie konkretnej firmy, będącej partnerem kierunku. Dzięki takiej formule nauki studenci otrzymują możliwość stworzenia unikatowej pracy dyplomowej, która będzie stanowić nie tylko odpowiedź na zapotrzebowanie branży, ale również poważny krok w kierunku pracy zawodowej.

Studia na kierunku Marketing internetowy i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie posiadają specjalny program, opracowany i realizowany we współpracy z ekspertami ze Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Podzielony jest on na trzy etapy:

  • zajęcia akademickie w siedzibie uczelni,
  • zajęcia praktyczne w siedzibie IAB Polska,
  • zajęcia w ramach realizowanych staży. Jakie przedmioty składają się na program realizowany w siedzibie uczelni? Na przykład: gospodarka i społeczeństwo, zarządzanie i przedsiębiorczość, strategia i planowanie, zachowania konsumenckie, rachunkowość finansowa, mobile marketing, e- mail marketing, zarządzanie projektami, makroekonomia i finanse publiczne, video advertising, analityka internetowa i UX, digital marketing.

Marketing internetowy i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie to przestrzeń, w której studenci nie tylko pozyskują merytoryczną wiedzę, lecz także rozwijają tzw. kompetencje miękkie, niezbędne do efektywnego zarządzania, oraz prawidłowego funkcjonowania w szeroko pojętej współczesnej działalności. Co istotne, każdy student otrzymuje możliwość szkoleń, a następnie zdania certyfikującego egzaminu DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification. To międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który definiuje niezbędny poziom wiedzy i umiejętności specjalistów z tego obszaru.

Studia w Warszawie to ogromna przestrzeń, w której każdy kandydat na studia odnajdzie swoje miejsce. Naturalnie, w ofertach dydaktycznych stołecznych szkół wyższych figurują dyscypliny, które możemy określić mianem standardowych, lecz coraz mocniej wyróżniają się kierunki innowacyjne, unikatowe, wychodzące naprzeciw wymaganiom rynku XXI wieku. Takim kierunkiem jest Marketing internetowy i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie.

Wiedza, którą zdobędziesz studiując Marketing internetowy i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie:

Absolwent kierunku Marketing internetowy i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie posiada wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • zarządzania kapitałem ludzkim,
  • zasad marketingu i sprzedaży,
  • zasad reklamy i public relations,
  • zagadnień display advertising,
  • zarządzania projektami,
  • zasad mobile marketingu,
  • planowania.

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po Marketingu internetowym i e- commerce:

Absolwent Marketingu internetowego i e- commerce w Collegium Civitas w Warszawie znajdzie zatrudnienie jako:

  • specjalista do spraw handlu internetowego,
  • menedżer do spraw e- marketingu

Zobacz także Prezentację Uczelni w serwisie

Powiązane treści

Komentarze (0)

brak komentarzy…
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
  • Politechnika Gdańska
  • WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
  • Uczelnia Społeczno - Medyczna w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie
  • Akademia Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
  • Collegium Polonicum w Słubicach, UAM w Poznaniu
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
  • Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechnika Krakowska
  • Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • Uniwersytet Gdański