Wyższa Szkoła Technik Komputerowych i Telekomunikacji w Kielcach
uczelnia niepubliczna, 25-553 Kielce, ul. Marszałkowska 98, (+41) 331 02 33, wstkt@wstkt.plRekrutacja - Wyższa Szkoła Technik Komputerowych i Telekomunikacji w Kielcach
Zasady naboru do WSTKiT w Kielcach
Rekrutacja na studia inżynierskie na kierunku Elektronika i Telekomunikacja prowadzone w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym
Kandydaci na pierwszy rok studiów niestacjonarnych muszą złożyć następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia wraz z formularzem zgłoszeniowym,
- świadectwo maturalne,
- orzeczenie lekarskie,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię wpłaty wpisowego,
- cztery zdjęcia.
Powyższe dokumenty należy składać w sekretariacie WSTKT przy ul. Marszałkowska 98 w Kielcach.
Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić i przesłać w email-u na adres; wstkt@wstkt.pl z tytułem: „Rekrutacja 2022”
Dziekanat udzieli odpowiedzi na zgłoszenie oraz ustali termin złożenia pozostałych dokumentów w dogodnym czasie dla kandydata.
Informacja o przyjęciu na studia zostanie wysłana pocztą w ciągu 2 tygodni od daty złożenia kompletu dokumentów.
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.