Jakiego artykułu szukasz?

Trendsetterzy lansują markę

Są atrakcyjni, aktywni, pozytywnie nastawieni do życia. Mają wiarę we własne siły i sukces. Patrzymy na nich z lekką zazdrością. Na ich ubrania, buty, zegarki, telefony komórkowe, tablety, skutery czy samochody? O kim mowa? O trendsetterach.

Trendsetterzy lansują markę

Kim jest trendsetterzy?

Trendsetter to osoba, której zadaniem jest promowanie konkretnej marki. Firma ubiera go w modne ubrania, wyposaża w najnowszy model komórki, czasami również w inne, drogie akcesoria.

Rzecz polega na tym, aby inni ludzie nie zorientowali się, że mają do czynienia z „żywą reklamą”. Taka forma promocji wymaga dużego wyczucia. Trendsetter eksponuje w towarzystwie samego siebie, tak aby inni myśleli o nim jak najlepiej. Otoczenie ma pozostawać w przekonaniu, że ma do czynienia ze świetnie ubranym, stylowym człowiekiem.

Zamierzony efekt ma polegać na tym, byśmy chcieli wyglądać i zachowywać się tak, jak trendsetter. Cel zostanie osiągnięty wówczas, gdy podczas zakupów mimowolnie skojarzymy pewne marki z konkretną osobą i dokonamy ich wyboru.

Rola trendsettera

Z pozoru mogłoby się wydawać, że bycie trendsetterem to czysta przyjemność. Bo czyż może być coś trudnego w byciu żywą reklamą firmy odzieżowej, producenta butów, plecaków, czy piwa?

Nic bardziej mylnego. W rzeczywistości to intensywna, często wyczerpująca fizycznie i stresująca praca. W ciągu dnia należy skontaktować się z kilkoma osobami, uczestniczyć w imprezach klubowych, poznawać nowe ofiary. Trendsetter musi ciągle wyszukiwać potencjalnych klientów. Wykorzystuje wcześniej przygotowane teksty, które mają sprawić, że kupimy coś polecanego.

Trendsetterzy nie tracą kontaktu z upatrzonymi osobami. Zbierają numery telefonów, udają zainteresowanie, pragną bliżej poznać klienta. Podtrzymują kontakt, by w odpowiednim momencie wtrącić coś o nowym modelu telefonu, świetnych butach sportowych, czy rewelacyjnych rolkach. Swoje zabiegi adresują do ludzi młodych, lubiących się lansować. Oni są najbardziej podatni na ich wpływy.

Dlatego uważaj. Jeśli w klubie dosiądzie się do ciebie nieznana osoba, z sympatią zagai rozmowę i mimochodem napomknie o niezwykłych zaletach używanego przez siebie telefonu komórkowego … miej się na baczności. To wcale nie musi być niewinne spotkanie towarzyskie.

Powiązane treści

​Aromaterapia wsparciem zdrowia, dobrego samopoczucia, nauki, pracy
​Aromaterapia wsparciem zdrowia, dobrego samopoczucia, nauki, pracy
Work and travel, czyli pomysł na wakacje dla studenta
Work and travel, czyli pomysł na wakacje dla studenta
Self publishing - piszesz i nie potrzebujesz wydawcy
Self publishing - piszesz i nie potrzebujesz wydawcy
Nowy sposób na stres - kolorowanki dla dorosłych
Nowy sposób na stres - kolorowanki dla dorosłych
Przewodnik po dystopiach
Przewodnik po dystopiach
Tinder, czyli nowy wymiar randkowania
Tinder, czyli nowy wymiar randkowania
Numerologia, 3 czyli Optymista
Numerologia, 3 czyli Optymista
Numerologia, 4 czyli Reformator
Numerologia, 4 czyli Reformator
Numerologia, 5 czyli Podróżnik
Numerologia, 5 czyli Podróżnik
Numerologia, 6 czyli Nauczyciel
Numerologia, 6 czyli Nauczyciel
Numerologia, 7 czyli Filozof
Numerologia, 7 czyli Filozof
Numerologia, 1 czyli Inicjator
Numerologia, 1 czyli Inicjator
Numerologia, 9 czyli Mistyk
Numerologia, 9 czyli Mistyk
Seksowne czytanie książek
Seksowne czytanie książek
100 książek must read, obowiązkowa lektura dla każdego
100 książek must read, obowiązkowa lektura dla każdego
Masoneria - fakty, mity, tajemnice, symbole
Masoneria - fakty, mity, tajemnice, symbole
Numerologia, 8 czyli Przywódca
Numerologia, 8 czyli Przywódca
Afrodyzjaki wracają do łask
Afrodyzjaki wracają do łask
Stawiam na cocooning
Stawiam na cocooning
Osobne sypialnie dla Niej i dla Niego
Osobne sypialnie dla Niej i dla Niego
Zdrada i odrzucenie boli tak samo
Zdrada i odrzucenie boli tak samo
Numerologia, 2 czyli Mediator
Numerologia, 2 czyli Mediator

Komentarze (0)

brak komentarzy…