Międzynarodowa Akademia Nauk Stosowanych w Łomży
uczelnia niepubliczna, 18-402 Łomża, ul. Studencka 19, (+86) 216 94 97,Rekrutacja - Międzynarodowa Akademia Nauk Stosowanych w Łomży
Dokumenty wymagane od kandydatów po elektronicznej rekrutacji:
- podanie o przyjęcie na studia wygenerowane z udostępnionego systemu rekrutacji elektronicznej (kwestionariusz osobowy),
- kopia świadectwa maturalnego (wykonana na miejscu i potwierdzona przez pracownika Uczelni),
- kopia dyplomu ukończenia szkoły medycznej (tylko kierunek pielęgniarstwo), (wykonana na miejscu i potwierdzona przez pracownika Uczelni),
- odpis dyplomu, oryginał suplementu ukończenia studiów I stopnia (dotyczy przyjęcia kandydatów na studia II stopnia na kierunkach rolnictwo, pielęgniarstwo i bezpieczeństwo wewnętrzne),
- dowód osobisty (do wglądu i potwierdzenia danych przez pracownika Uczelni).
- dowód opłat:
- 150 zł opłata wpisowego, 85 zł opłata rekrutacyjna (studia inżynierskie, licencjackie i magisterskie),
- absolwenci studiów I stopnia Międzynarodowej Akademii Nauk Stosowanych oraz Zespołu Szkół Akademickich przy MANS opłacają przy ubieganiu się o przyjęcie na studia tylko wpisowe w kwocie 150 zł,
- opłata za legitymację elektroniczną 22 zł.
- 100 zł (studia podyplomowe) płatne w kasie Uczelni lub przelewem na indywidualne konto.
- dotyczy przyjęcia kandydatów na studia II stopnia:
- odpis dyplomu ukończenia studiów I stopnia
- oryginał suplementu do dyplomu
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 86 216 94 97 lub 86 216 62 38
Warunkiem przyjęcia na studia w MANS jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych w obowiązujących terminach.
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.