Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim
uczelnia niepubliczna, 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Walczaka 25, (+95) 733 66 60, wsb@wsb.gorzow.plRekrutacja - Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim
Nabór na studia do WSB w Gorzowie Wlkp.
Studia II stopnia
Rekrutacja trwa od 4 maja do końca września br. Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim prowadzi rekrutację bez egzaminów na niestacjonarne studia I stopnia na kierunku ZARZĄDZANIE. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. W związku z tym nie są przeliczane punkty z matury. Złożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem na studia. Absolwenci 3-letnich niestacjonarnych studiów I stopnia w WSB otrzymują tytuł licencjata.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia (do pobrania w Dziale Organizacji Studiów lub poniżej);
- Kserokopia świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu);
- Dwa zdjęcia o wymiarach 35×45 mm w stroju wizytowym, bez nakrycia głowy, podpisane na odwrocie;
- Dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (85 zł), którą należy uiścić przed złożeniem dokumentów, nr konta znajduje się w zakładce Czesne, opłaty, zniżki
- Dowód osobisty do wglądu;
- Trzy koperty ze znaczkami i adresem zwrotnym kandydata (koperty o formacie C6-małe).
Studia II stopnia
Wyższa Szkoła Biznesu prowadzi niestacjonarne studia II stopnia na kierunku ZARZĄDZANIE W BIZNESIE I ADMINISTRACJI o profilu praktycznym. O przyjęciu na studia II stopnia decyduje kolejność składania dokumentów. Warunkiem przyjęcia na studia jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich). Rekrutacja odbywa się bez egzaminów.
Absolwenci 2-letnich niestacjonarnych studiów II stopnia w WSB uzyskają tytuł magistra.
Biuro Rekrutacji
Komplet dokumentów należy złożyć osobiście w Dziale Organizacji Studiów WSB, ul. Walczaka 25 w Gorzowie Wlkp. (pok. nr 1, parter).
tel. stacjonarne: 95 733 66 60, 733 66 67
tel. komórkowe: 784 595 310, 694 438 591
e-mail: dziekanat@wsb.gorzow.pl
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.