Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
uczelnia niepubliczna, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Gen. W. Sikorskiego 4, (+33) 816 51 70, 811 01 01, wseh@wseh.plRekrutacja - Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Rekrutacja krok po kroku w WSEH
- Kandydat/-ka wypełnia kwestionariusz osobowy on-line oraz wybiera kierunek studiów (w przypadku studiów I stopnia - preferowany)
- Kandydat/-ka przesyła skan kompletu dokumentów (spis dokumentów i pliki do pobrania poniżej) na adres rekrutacja@wseh.pl (o terminie dostarczenia oryginałów dokumentów każdy kandydat zostanie poinformowany indywidualnie).
- W terminie kilkunastu dni od złożenia wymaganych dokumentów Kandydat/-ka otrzymuje decyzję o przyjęciu na studia oraz informację o terminie wpłaty pierwszej raty opłaty za studia.
Aby przyspieszyć procedurę dostarczenia decyzji administracyjnej, zachęcamy do założenia profilu zaufanego.
Biuro Rekrutacji WSEH
Z chęcią odpowiemy na Twoje dodatkowe pytania dotyczące rekrutacji.
Dzwoń pod nr tel. +48 33 816 51 70 / +48 513 196 538 / +48 513 196 526 / +48 505 767 636
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.