School of Form w Warszawie
uczelnia niepubliczna, 03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31, (+22) 517 96 00, rekrutacja@sof.edu.plRekrutacja - School of Form w Warszawie
- https://www.sof.edu.pl/pl/rekrutacja/rejestracja
- https://www.sof.edu.pl/pl/rekrutacja/wymagane-dokumenty
Rekrutacja do SoF
Krok 1 – Załóż konto kandydata, wypełniając formularz zgłoszeniowy.
Krok 2 – Aktywuj swoje konto poprzez link aktywacyjny wysłany na podany przez Ciebie adres e-mailowy.
Krok 3 – Zaloguj się na konto kandydata oraz uzupełnij wymagane dane w formularzu zgłoszeniowym, dokonaj opłaty rekrutacyjnej, uzupełnij skany wymaganych dokumentów w systemie.
Krok 4 – Przygotuj się do egzaminu, który ma formę rozmowy na podstawie portfolio.
Krok 5 – Wybierz termin egzaminu. Jeśli jesteś cudzoziemcem i nie posiadasz odpowiedniego certyfikatu językowego na egzaminie będzie obecny lektor, który zweryfikuje Twój poziom języka.
Krok 6 – Przystąp do egzaminu. W ciągu 5 dni roboczych dostaniesz informację o wyniku egzaminu.
Krok 7 – Zaakceptuj umowę elektroniczną w systemie rekrutacyjnym.
Krok 8 – Złóż wymagane dokumenty w Biurze Rekrutacji lub wyślij je pocztą. Stosuj się do kolejnych kroków i wskazówek w systemie rekrutacyjnym.
Do procesu aplikacji na studia mogą przystąpić również kandydaci bez wyników egzaminu maturalnego. Świadectwo maturalne dostarczysz przed przyjęciem na studia.
Biuro Rekrutacji na studia wyższe
tel. + 48 22 103 26 30
mail: rekrutacja@swps.edu.pl
Godziny pracy: Pon. - Pt. 9.00-17.00
ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
Studiuj w SoF
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.