Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu
uczelnia niepubliczna, 61-538 Poznań, ul. Robocza 4, (+61) 835 15 11, rekrutacja@wszib.com.plRekrutacja - Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu
Zasady naboru na studia
Ze strony https://www.wszib.poznan.pl/rekrutacja pobierz dokumenty rekrutacyjne, zapoznaj się z nimi, wydrukuj i wypełnij.
Przygotuj pozostałe dokumenty:
- świadectwo dojrzałości (kandydaci na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie)
- dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydaci na studia II stopnia lub podyplomowe)
- 1 aktualna fotografia (zgodne z wymogami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
- dowód osobisty lub paszport do okazania w Biurze Rekrutacji w celu potwierdzenia danych kandydata podczas składania dokumentów, a w przypadku wysłania dokumentów pocztą - podczas pierwszej wizyty w Uczelni
- potwierdzenie wpłaty opłaty wpisowej
Dokumenty dostarcz osobiście lub pocztą do Uczelni: ul. Robocza 4, 61-538 Poznań, Biuro Rekrutacji
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja na studia 2024/2025
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Każdego roku tysiące kandydatów bierze udział w procesie rekrutacji na wybraną uczelnię. Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Niemal wszystkie szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest zatem rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych (zwanych prywatnymi) fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna. Zalecamy, aby szczegółowe informacje na temat naboru sprawdzić na stronie www wybranej uczelni.