Collegium Verum
uczelnia niepubliczna, 02-778 Warszawa, ul. M. Grzegorzewskiej 10, (+22) 644 07 97, collegium@verum.edu.plRekrutacja - Collegium Verum
Proces rekrutacji do Collegium Verum
Rekrutacja na studia licencjackie oraz podyplomowe prowadzona jest poprzez Internetowy System Rekrutacyjny
Przygotuj się do rejestracji:
- dane z dowodu osobistego lub paszportu
- zdjęcie w formacie JPG o wymiarach 236×295 pikseli +/- 3 piksele. Fotografia powinna być zgodna z wymaganiami przy wydawaniu dowodów osobistych
- skan świadectwa dojrzałości (matury) – w przypadku studiów I stopnia lub skan dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia – w przypadku studiów podyplomowych. Skan musi być w formacie PDF o maksymalnym rozmiarze pliku 10M
W kolejnym etapie:
- kliknij na link e-rekrutacji https://ehms.collegiumverum.pl/e-rekrutacja/
- zaakceptuj informację o przetwarzaniu danych osobowych
- wypełnij wszystkie obowiązkowe pola na formularzu rejestracyjnym
- załącz zdjęcie oraz skan matury lub skan dyplomu ukończenia studiów ( status zdjęcia na koncie rejestracyjnym nie ma wpływu na proces kwalifikacji. Zdjęcie musi mieć status “zaakceptowane” przed wydrukiem ankiety osobowej)
- po zakończonym procesie rejestracji otrzymasz swój login (numer UID) oraz hasło do systemu. Zapamiętaj lub zapisz/wydrukuj dane logowania do systemu rejestracyjnego – posłużą Ci do wszystkich dalszych kontaktów z Uczelnią.
- po zaakceptowaniu zdjęcia przez Dziekanat wydrukuj (z menu “Druki”):
- ankietę osobową (podanie o przyjęcie) (kandydaci na studia podyplomowe Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii drukują i wypełniają dodatkową ankietę)
- oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
- umowę o studiowanie (w dwóch egzemplarzach)
Podpisz dokumenty i dostarcz do Dziekanatu. Zapamiętaj lub zapisz/wydrukuj dane logowania do systemu rejestracyjnego – posłużą Ci do wszystkich dalszych kontaktów z Uczelnią.
W razie trudności w procesie rejestracji zapraszamy do kontaktu z naszym Dziekanatem - tel. 797 349 169
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.