Uczelnia Jana Wyżykowskiego w Polkowicach
uczelnia niepubliczna, 59-101 Polkowice, ul. Skalników 6b, (+76) 746 53 53, 746 53 51, ujw@ujw.plRekrutacja - Uczelnia Jana Wyżykowskiego w Polkowicach
Dokumenty wymagane w rekrutacji
- ankieta osobowa (tj. formularz wypełniony przez kandydata na etapie e-rekrutacji),
- jednostronnie podpisana umowa o naukę – w 2 egzemplarzach (wydrukowana z systemu teleinformatycznego lub ze strony internetowej),
- kserokopia świadectwa dojrzałości (dotyczy tylko kandydatów na st. I stopnia) – oryginał do wglądu,
- kserokopię dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (dotyczy tylko kandydatów na st. II stopnia)- oryginał do wglądu,
- kserokopię suplementu do dyplomu (dotyczy tylko kandydatów na st. II stopnia)- oryginał do wglądu,
- oryginał dowodu osobistego – do wglądu.
Aby proces rekrutacji przeszedł pomyślnie, należy postępować według następujących kroków:
- rejestracja w systemie teleinformatycznym UJW,
- odebranie e-mail z loginem i zalogowanie się do systemu,
- wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza internetowego,
- zatwierdzenie i wydrukowanie formularza,
- wydrukowanie umowy o naukę (z systemu teleinformatycznego lub ze strony internetowej),
- dostarczenie formularza oraz innych dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji do właściwego dla kierunku działu rekrutacji (formularz podpisuje się w obecności pracownika przy składaniu dokumentów).
Należy pamiętać, że do formularza internetowego dołącza się również zdjęcie cyfrowe w formacie jpg o wymiarach 236×295 pikseli i preferowanej rozdzielczości 300 dpi. Zdjęcie takie można wykonać u profesjonalnego fotografa, któremu należy podać powyższe wymagania.
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.