Specjalista sprzedaży internetowej

Specjalista sprzedaży internetowej odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet.

Zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet.

Obowiązki Specjalista sprzedaży internetowej to:

  • obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym;
  • opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy;
  • wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej;
  • nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym;
  • opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej;
  • wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online;
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego;
  • doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet;
  • pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe;
  • realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek;
  • obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi;
  • dokonywanie analiz sprzedażowych;
  • zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.

Ile zarabia Specjalista sprzedaży internetowej?

Średnia pensja netto na tym stanowisku wynosi 3200 zł netto.

Komentarze (0)

Brak komentarzy