E-biznes: e-marketing & e-commerce
Studenci kierunku E-biznes: e-marketing & e-commerce uczą się m.in. wykorzystania Internetu w działalności handlowej i promocyjnej, zarządzania projektami e-commerce i w mediach społecznościowych oraz skutecznego i efektywnego ich wdrażania, finansowania projektów e-commerce, analizowania danych na potrzeby e-commerce, przygotowania kampanii promocyjnych z wykorzystaniem Google Ads (przygotowanie pod certyfikat Google AdWords), pomiaru skuteczności działań e-commerce z wykorzystaniem Google Analytics, prowadzenia działań promocyjnych w mediach społecznościowych.
Na kierunku dostępne są specjalności:
- e-marketing i nowe media
- e-commerce i zarządzanie biznesem.
Studia dostępne są na poziomie pierwszego stopnia.
Dla kogo studia na kierunku e-biznes: e-marketing & e-commerce
To kierunek odpowiedni dla kandydatów, którzy chcą bliżej poznać wszelkie aspekty prowadzenia działalności gospodarczej w internecie i rozważają pracę choćby jako specjalista ds. e-commerce, koordynator projektów e-commerce, specjalista ds. marketingu internetowego, administrator platform obsługi handlu elektronicznego, analityk e-commerce, ekspert i konsultant w branży elektronicznego biznesu (branża IT, e-comerce), e-przedsiębiorca.
Program kształcenia na kierunku e-biznes: e-marketing & e-commerce
Wśród przedmiotów kształcenia znajdą się:
- metody matematyczne i statystyczne dla ekonomistów
- prawne aspekty e-handlu
- podstawy mikroekonomii
- przedsiębiorczość
- modele i strategie e-biznesu
- podstawy finansów w e-handlu
- analiza ekonomiczno-finansowa
- zarządzanie projektami internetowymi
- psychologia zachowań konsumenckich
oraz przedmioty specjalnościowe:
- marketing w internecie
- budowa i projektowanie serwisów internetowych
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie procesami w e-handlu
- e-logistyka i obsługa klientów w e-handlu.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku e-biznes: e-marketing & e-commerce
Rekrutacja odbywa się na podstawie złożenia wymaganych dokumentów.
Perspektywy pracy po kierunku e-biznes: e-marketing & e-commerce
Potencjalne miejsca pracy absolwentów kierunku to:
- e-biznes,
- agencje reklamy i PR,
- ośrodki badania opinii publicznej i rynku,
- media tradycyjne i elektroniczne,
- agencje interaktywne,
- agencje public relations i reklamowe,
- działy e-commerce dużych przedsiębiorstw,
- przedsiębiorstwa prowadzące handel za pośrednictwem Internetu i narzędzi elektronicznych,
- przedsiębiorstwa zajmujące się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań e-commerce,
- własna firma o profilu e-commerce lub też wykorzystująca rozwiązania e-commerce.
Opinie o kierunku e-biznes: e-marketing & e-commerce
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie dynamicznie rośnie, a popularność zyskują również inne formy działalności gospodarczej online. Kierunek ten odpowiada na bieżące potrzeby rynku pracy, oferując kompetencje niezbędne w cyfrowej gospodarce.
Kierunki pokrewne do kierunku e-biznes: e-marketing & e-commerce
Jakie uczelnie oferują kierunek e-biznes: e-marketing & e-commerce
W których miastach można studiować kierunek e-biznes: e-marketing & e-commerce
Komentarze (0)
Zobacz również

Studia ekonomiczne w Białymstoku i na Podlasiu

Studia ekonomiczne w Gdańsku i na Pomorzu

Studia ekonomiczne w Katowicach i woj. śląskim

Studia ekonomiczne w Kielcach i woj. świętokrzyskim

Studia ekonomiczne w Krakowie i Małopolsce

Studia ekonomiczne w Lublinie i woj. lubelskim

Studia ekonomiczne w Olsztynie i woj. warmińsko-mazurskim

Studia ekonomiczne w Opolu i woj. opolskim

Studia ekonomiczne w Poznaniu i Wielkopolsce

Studia ekonomiczne w Rzeszowie i woj. podkarpackim

Studia ekonomiczne w Szczecinie i woj. zachodniopomorskim

Studia ekonomiczne w Toruniu, Bydgoszczy i woj. kujawsko-pomorskim

Studia ekonomiczne w Warszawie i na Mazowszu

Studia ekonomiczne w Zielonej Górze i woj. lubuskim

Studia ekonomiczne w Łodzi i województwie łódzkim
