Jakiego kierunku studiów szukasz?

Marketing internetowy

Marketing internetowy to studia o profilu praktycznym, przygotowujące do pracy w charakterze specjalisty mediów społecznościowych i nowoczesnego marketingu. Ich absolwent będzie gotów do samodzielnego tworzenia treści i realizacji projektów marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz narzędzi informatycznych. Biegła znajomość języka obcego (poziom B2) zapewni możliwość udziału w projektach o zasięgu międzynarodowym.

Specjalności realizowane w ramach kierunku:

  • specjalista SEM (Search Engine Marketing)
  • Content Creator – twórca i moderator treści internetowych.

Studia z marketingu internetowego mają charakter dualny, co oznacza, że są realizowane w ścisłej współpracy z partnerami, na przykład agencją interaktywną. Studenci już w trakcie studiów zapoznają się z pracą w zawodzie poprzez zajęcia ze specjalistami z branży i praktyki zawodowe w partnerskiej organizacji.

Dla kogo studia na kierunku marketing internetowy

Kierunkiem marketing internetowy powinni zainteresować się ludzie przebojowi, aktywnie działający w sieci i nie bojący się nowych wyzwań. Specyfika tematu sprawia, że nawet po ukończeniu studiów trzeba będzie stale uaktualniać swoje umiejętności.

Program kształcenia na kierunku marketing internetowy

Studenci marketingu internetowego uczą się między innymi:

  • jak powinna wyglądać profesjonalna strona internetowa
  • jak sprawić, by Google „polubiło się” ze stroną internetową i chciało ją wyświetlać wysoko w wynikach wyszukiwania
  • jak zacząć sprzedawać w Internecie towary i usługi w dobie wszechobecnej konkurencji
  • co zrobić, aby witryna internetowa była przyjazna dla użytkownika i zachęcała do ponownych odwiedzin
  • jak reklamować biznes w Internecie, aby skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tym rodzajem produktów czy usług
  • jak pisać wciągające i interesujące treści na stronę, nie zalewając przy tym czytelnika (czyli potencjalnego klienta) pustosłowiem
  • co to jest Google Analytics, Google Trend, Google Search Console, Surfer Seo, Google Ads, Planer Słów Kluczowych, Google Data Studio, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Screaming Frog, Ahrefs, PageSpeed Insights, DevTools, Semstorm, Menedżer reklam, piksel Facebooka.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku marketing internetowy

Konkurs świadectw maturalnych uwzględnia oceny z języka polskiego i języka obcego.

Perspektywy pracy po kierunku marketing internetowy

Absolwent kierunku marketing internetowy może znaleźć zatrudnienie w interaktywnych agencjach marketingowych lub w działach marketingu i promocji przedsiębiorstw oferujących swoje usługi poprzez Internet i media społecznościowe.

Osoby o takich kwalifikacjach mogą pracować między innymi jako:

  • specjalista SEO
  • specjalista Google Ads
  • specjalista Social Media
  • copywriter
  • specjalista ds. Link Buildingu
  • projektant UX oraz UI
  • PR-owiec.

Opinie o kierunku marketing internetowy

Kierunki pokrewne do kierunku marketing internetowy

Jakie uczelnie oferują kierunek marketing internetowy

W których miastach można studiować kierunek marketing internetowy

Komentarze (0)

brak komentarzy…

Zobacz również

Studia informatyczne w Białymstoku i woj. podlaskim
Studia informatyczne w Białymstoku i woj. podlaskim
Studia informatyczne we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku
Studia informatyczne we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku
Studia informatyczne w Gdańsku i woj. pomorskim
Studia informatyczne w Gdańsku i woj. pomorskim
Studia informatyczne w Katowicach i woj. śląskim
Studia informatyczne w Katowicach i woj. śląskim
Studia informatyczne w Kielcach i woj. świętokrzyskim
Studia informatyczne w Kielcach i woj. świętokrzyskim
Studia informatyczne w Krakowie i Małopolsce
Studia informatyczne w Krakowie i Małopolsce
Studia informatyczne w Łodzi i woj. łódzkim
Studia informatyczne w Łodzi i woj. łódzkim
Studia informatyczne w Lublinie i woj. lubelskim
Studia informatyczne w Lublinie i woj. lubelskim
Studia informatyczne w Olsztynie i woj. warmińsko-mazurskim
Studia informatyczne w Olsztynie i woj. warmińsko-mazurskim
Studia informatyczne w Opolu i woj. opolskim
Studia informatyczne w Opolu i woj. opolskim
Studia informatyczne w Poznaniu i Wielkopolsce
Studia informatyczne w Poznaniu i Wielkopolsce
Studia informatyczne w Rzeszowie i woj. podkarpackim
Studia informatyczne w Rzeszowie i woj. podkarpackim
Studia informatyczne w Szczecinie i woj. zachodniopomorskim
Studia informatyczne w Szczecinie i woj. zachodniopomorskim
Studia informatyczne w Toruniu, Bydgoszczy i woj. kujawsko-pomorskim
Studia informatyczne w Toruniu, Bydgoszczy i woj. kujawsko-pomorskim
Studia informatyczne w Warszawie i na Mazowszu
Studia informatyczne w Warszawie i na Mazowszu
Studia informatyczne w Zielonej Górze i woj. lubuskim
Studia informatyczne w Zielonej Górze i woj. lubuskim
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
  • Uczelnia Społeczno - Medyczna w Warszawie
  • WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
  • Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
  • Akademia Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
  • Uniwersytet Gdański
  • Collegium Polonicum w Słubicach, UAM w Poznaniu
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechnika Krakowska
  • Politechnika Gdańska
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie