Jakiego kierunku studiów szukasz?

Media design i marketing wizerunkowy

Studia na kierunku Media design i marketing wizerunkowy stawiają mocny nacisk na praktykę i łączą wiedzę o komunikacji z samodzielnym prowadzeniem projektów.

Zajęcia prowadzą badacze mediów i wizerunku oraz badacze trendów: projektanci i redaktorzy, doradcy wizerunkowi i influencerzy, trendsetterzy, menedżerowie i analitycy, social i digital ninja.

Ćwiczenia warsztatowe realizowane są w specjalistycznych pracowniach multimedialnych: studio telewizyjnym, studio fotograficzno-filmowym, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu.

Studenci odbywają praktyki zawodowe w firmach i instytucjach branżowych.

Specjalności na kierunku Media design i marketing wizerunkowy:

  • Big Data i prognozowanie trendów (kształcący przyszłych spesjactów w zakresie: trendwatcher i trendsetter, analityk danych marketingowych, analityk rynku mediów, infobroker, data journalist, specjalista ds. projektowania badań marketingowych, social and mobile media content manager, specjalista ds. monitoringu mediów, big data scientist)
  • marketing internetowy i media mobilne (przygotowujący specjalistów w zakresie: social and mobile media content designer, social and mobile media content manager, digital marketing specialist, copywriter, brand manager, PR specialist, web designer, UI i UX designer, buzz, viral i ambient marketing specialist, samodzielny bloger, vloger i influencer)
  • media audiowizualne i wideomarketing (przygotowuje do tworzenia treści dźwiękiem i obrazem, projektowania i edycji materiałów audio, foto i wideo na potrzeby mediów społecznościowych, wizerunkowych i reklamowych zastosowań fotografii kreacyjnej, zarządzania kanałami wideo i podcastami.

Dla kogo studia na kierunku media design i marketing wizerunkowy

To studia dla osób otwartych na nowoczesne technologie, swobodnie poruszających się w świecie mediów internetowych.

Od kandydatów oczekuje się kreatywności, predyspozycji technicznych, wizjonerskiego podejścia, odwagi w wykorzystaniu niestandardowych narzędzi wizerunkowych.

Program kształcenia na kierunku media design i marketing wizerunkowy

Program studiów na poszczególnych specjalnościach obejmuje m.in. takie bloki tematyczne:

  • trendwatching i trendsetting,
  • techniki foresight i zarządzanie przyszłością,
  • wizualizacja danych i infoestetyka,
  • data communication - metody badań,
  • tworzenie assetów informacyjnych
  • camer & image - techniczne podstawy rejestracji dźwięku
  • praca z mikrofonem i warsztaty rejestracji dźwięku
  • fotografia reklamowa i biznesowa
  • warsztat telewizyjny
  • bezlusterkowce w produkcji wideo
  • projektowanie contentu wideo i wideomarketing
  • blogi, vlogi i mikroblogi w reklamie i marketingu
  • projektowanie systemów grywalizacyjnych
  • strategie cross media i targetowania wielokierunkowe
  • marketing mobilny i geolokatywny
  • projektowanie kampanii digital.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media design i marketing wizerunkowy

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Perspektywy pracy po kierunku media design i marketing wizerunkowy

Absolwenci kierunku mogą znaleźć zatrudnienie w:

  • agencjach interaktywnych i reklamowych
  • domach mediowych i agencjach e-PR
  • działach e-marketingu
  • działach public relations, biurach prasowych
  • agencjach social media
  • firmach badawczych monitorujących social media
  • mogą prowadzić własną działalność.

Opinie o kierunku media design i marketing wizerunkowy

Studia na kierunku Media design i marketing wizerunkowy są odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rynku pracy na wysokiej klasy specjalistów z zakresu nowoczesnego, szeroko rozumianego marketingu. Content marketing specialist, UI i UX designer, motion designer, social and mobile media content manager, big data scientist to przykładowe stanowiska, jakie mogą zajmować absolwenci kierunku.

Kierunki pokrewne do kierunku media design i marketing wizerunkowy

Jakie uczelnie oferują kierunek media design i marketing wizerunkowy

W których miastach można studiować kierunek media design i marketing wizerunkowy

Komentarze (0)

brak komentarzy…

Zobacz również

  • Politechnika Łódzka
  • Akademia Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
  • Collegium Polonicum w Słubicach, UAM w Poznaniu
  • Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
  • Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Uczelnia Społeczno - Medyczna w Warszawie
  • Uniwersytet Gdański
  • WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu