Jakiego kierunku studiów szukasz?

Marketing cyfrowy

Reklama dźwignią handlu! - niby banał, jednakże to hasło idealnie opisuje zmieniający się świat, w którym coraz więcej osób wykorzystuje internet w życiu codziennym, zawodowym oraz do pogłębiania swoich pasji.

Odpowiedzią na zmieniający się rynek jest innowacyjny kierunek Marketing cyfrowy, który kształci specjalistów w zakresie tworzenia stron i sklepów internetowych, strategii e-marketingowych, tworzenia grafik i obrazowania wideo. Podczas zajęć studenci zaznajamiają się również z wiedzą, jak korzystać z mediów społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram aby skutecznie wypromować produkt bądź usługę, ale także jak dotrzeć do idealnego klienta.

Marketing cyfrowy kierowany jest do osób prowadzących własne firmy - małe, specjalistyczne ale też i do chcących pracować dla dużych korporacji. Wiedza wyniesiona ze studiów pomoże właścicielom biznesów i ich pracownikom wyjść z zapaści finansowej, efektywnie zwiększyć sprzedaż oraz stworzyć niezachwiany biznes on-line, który będzie można sukcesywnie rozszerzać.

Absolwent tego kierunku będzie miał wiedzę na temat tworzenia i zarządzania kampaniami marketingowymi, jak je wdrażać oraz monitorować i analizować.

Dla kogo studia na kierunku marketing cyfrowy

Studia na kierunku marketing cyfrowy są idealne dla osób planujących połączyć pracę przy komputerze z pomaganiem innym w rozwijaniu ich biznesów. Niezbędne w tej pracy są cechy takie jak kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia, analityczny umysł, ale także znajomość ludzkich pragnień, oczekiwań.

Program kształcenia na kierunku marketing cyfrowy

Program studiów obejmuje m.in. takie przedmioty:

  • kanały mediów cyfrowych
  • marketing afiliacyjny
  • e-business
  • reklama i PR w mediach cyfrowych
  • monitorowanie i analiza efektywności marketingowej
  • marketing treści
  • marketing mobilny
  • zarządzanie relacjami z klientem
  • wprowadzenie do marketingu cyfrowego
  • media społecznościowe w biznesie
  • e-commerce B2C
  • sprzedaż wielokanałowa
  • marketing internetowy
  • optymalizacja wyszukiwarek
  • projektowanie firmowych witryn internetowych

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku marketing cyfrowy

W niepublicznych szkołach wyższych o przyjęciu na studia decyduje przeważnie kolejność zgłoszeń.

Zawsze wcześniej należy sprawdzić szczegółowe wymogi kwalifikacyjne w serwisach rekrutacyjnych uczelni.

Perspektywy pracy po kierunku marketing cyfrowy

Studia przygotowują absolwentów posiadających kompetencje do podjęcia pracy w:

  • Agencjach reklamowych i marketingowych
  • Agencjach interaktywnych
  • Firmach z sektora nowych technologii
  • Firmach doradczych ds. problematyki marketingu cyfrowego
  • Działach marketingu
  • Firmach konsultingowych

oraz specjalistów posiadających kompetencje do podjęcia pracy w charakterze:

  • Specjalisty ds. mediów społecznościowych
  • Projektanta zawartości
  • Specjalisty PR
  • Menadżera marketingu cyfrowego
  • Menadżera projektów web
  • Specjalisty ds. marketingu partnerskiego

Po ukończeniu studiów można również rozpocząć swoją własną działalność gospodarczą.

Opinie o kierunku marketing cyfrowy

Studia licencjackie na kierunku marketing cyfrowy to idealny wybór dla lubiących pracę w wirtualnym świecie. Wraz z tą dynamicznie rozwijająca się gałęzią marketingu i reklamy wzrasta zapotrzebowanie na nowych specjalistów, dzięki czemu wynagrodzenie za świadczone usługi sukcesywnie wzrasta.

Doświadczeni i renomowani eksperci mogą liczyć nawet na kilkunastotysięczne miesięczne wynagrodzenie.

Kierunki pokrewne do kierunku marketing cyfrowy

Jakie uczelnie oferują kierunek marketing cyfrowy

W których miastach można studiować kierunek marketing cyfrowy

Komentarze (0)

brak komentarzy…

Zobacz również

Jakie studia wybrać, aby nie żałować?
Jakie studia wybrać, aby nie żałować?
Na jakie iść studia, aby dostać pracę?
Na jakie iść studia, aby dostać pracę?
Po jakich studiach znajdziesz pracę?
Po jakich studiach znajdziesz pracę?
​Zarządzanie w Białymstoku
​Zarządzanie w Białymstoku
Zarządzanie w Bydgoszczy
Zarządzanie w Bydgoszczy
​Zarządzanie we Wrocławiu
​Zarządzanie we Wrocławiu
​Zarządzanie w Gdańsku
​Zarządzanie w Gdańsku
​Zarządzanie w Gdyni
​Zarządzanie w Gdyni
​Zarządzanie w Katowicach
​Zarządzanie w Katowicach
​Zarządzanie w Kielcach
​Zarządzanie w Kielcach
​Zarządzanie w Koszalinie
​Zarządzanie w Koszalinie
Zarządzanie w Krakowie
Zarządzanie w Krakowie
​Zarządzanie w Łodzi
​Zarządzanie w Łodzi
​Zarządzanie w Lublinie
​Zarządzanie w Lublinie
Zarządzanie w Olsztynie
Zarządzanie w Olsztynie
Zarządzanie w Opolu
Zarządzanie w Opolu
​Zarządzanie w Poznaniu
​Zarządzanie w Poznaniu
Zarządzanie w Radomiu
Zarządzanie w Radomiu
Zarządzanie w Rzeszowie
Zarządzanie w Rzeszowie
​Zarządzanie w Szczecinie
​Zarządzanie w Szczecinie
Zarządzanie w Toruniu
Zarządzanie w Toruniu
​Zarządzanie w Warszawie
​Zarządzanie w Warszawie
Zarządzanie w Zielonej Górze
Zarządzanie w Zielonej Górze
Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
Uczelnia Społeczno - Medyczna w Warszawie
Uniwersytet Gdański
Collegium Polonicum w Słubicach, UAM w Poznaniu
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie
Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
Akademia Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Politechnika Łódzka
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie