Jakiego kierunku studiów szukasz?

Komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

Studia drugiego stopnia na kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR trwają 2 lata.

Studia te przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w kilku specjalnościach odpowiadających zarówno aspiracjom i zainteresowaniom naukowym i zawodowych młodych ludzi, jak i potrzebom rynku: promocji, reklamie, marketingowi i public relations.

Celem specjalności na studiach II stopnia w ramach kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR jest przygotowanie absolwentów do pracy w szeroko rozumianym obszarze współczesnego komunikowania wizerunkowego, zarówno w praktycznym wymiarze promocji, reklamy, marketingu, brandingu, public relations, jak i w naukowym badaniu i analizowaniu tych zjawisk w kontekście współczesnych potrzeb komunikowania wizerunkowego.

Studia odpowiadają aktualnym wyzwaniom czasu kultury i cywilizacji medialnej, przygotowując profesjonalnych pracowników współczesnej przestrzeni komunikowania wizerunkowego i medialnego, uformowanych w duchu chrześcijańskiej wizji człowieka i etyki reklamy i public relations, służących prawdzie, dobru i godności człowieka oraz dobru społeczności, dobrze orientujących się i niosących innym orientację w świecie współczesnych mediów, technologii medialnych, reklamy, public relations, promocji, marketingu, a także projektowania graficznego, grafiki komputerowej i przestrzeni wirtualnej.

Dla kogo studia na kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

To propozycja edukacyjna dla tych wszystkich, którzy swoją przyszłość zawodową wiążą z szeroko rozumianą branżą marketingową, PR-ową, wizerunkową.

Program kształcenia na kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

Program kształcenia ma na celu:

  • przygotowanie profesjonalnej kadry do pracy w obszarze komunikowania marketingowego z uwzględnieniem najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania wizerunkowego, komunikowania reklamowego i komunikowania brandingowego
  • przygotowanie specjalistów public relations, którzy w ramach komunikacji pozytywnych wartości, będą prawdziwymi fachowcami od zarządzania informacją i promowania pozytywnych wartości w ramach komunikowania społecznego
  • przygotowanie fachowców w obszarze projektowania, organizacji i zarządzania promocją na bazie nowoczesnych narzędzi projektowania i grafiki komputerowej

Zajęcia dydaktyczne na kierunku "Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR" szczególnie proponowane przedmioty specjalnościowe, kierunkowe i fakultatywne będą prowadzone w większości przez przedstawicieli instytucji z otoczenia społeczno-gospodarczego i instytucjonalnego.

Konkretne warsztaty i zajęcia laboratoryjne będą obejmowały tworzenie praktycznych projektów studenckich, koordynowanych przez prowadzących związanych z instytucjami zewnętrznymi. Zajęcia warsztatowe z pracodawcami obejmowały będą zarówno kształcenie bezpośrednie na uczelni oraz działania in-field w porozumieniu z instytucją, z którą związany będzie dany prowadzący zajęcia.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

Brak szczegółowego opisu…

Perspektywy pracy po kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

Przestrzeń zawodowa dla absolwentów kierunku jest bardzo atrakcyjna, aktualna i bogata.

Typowymi miejscami pracy i zaangażowania zawodowego wszystkich specjalności studiów są m.in.:

  • reklama
  • branding
  • public relations;
  • media relations i rzecznictwo prasowe;
  • marketing medialny;
  • promocja;
  • trening i coaching komunikowania wizerunkowego;
  • zarządzanie w reklamie, public relations i promocji;
  • biura prasowe firm, urzędów i organizacji;
  • komórki marketingowe przedsiębiorstw;
  • działy marketingu i reklamy placówek kulturalnych;
  • agencje reklamowe;
  • agencje public relations;
  • agencje kreatywne;
  • organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi;
  • doradztwo wizerunkowe;
  • projektowanie graficzne;
  • grafika komputerowa;
  • social media: e-public relations, e-marketing;
  • projektowanie i zarządzanie stronami internetowymi;

18. Różnorodność oferty edukacyjnej gwarantuje absolwentom fachowe przygotowanie do pracy w szerokim obszarze komunikowania promocyjno-wizerunkowego.

Opinie o kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

Brak szczegółowego opisu…

Kierunki pokrewne do kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

Jakie uczelnie oferują kierunek komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

W których miastach można studiować kierunek komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR

Komentarze (0)

brak komentarzy…

Zobacz również

  • Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
  • Akademia Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
  • Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechnika Krakowska
  • Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Uniwersytet Gdański
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Politechnika Gdańska
  • Collegium Polonicum w Słubicach, UAM w Poznaniu