Jakiego kierunku studiów szukasz?

Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa są odpowiedzią na realne potrzeby współczesnego rynku pracy. Oferują wiedzę z zakresu podstaw komunikowania społecznego, ale przede wszystkim kształtują praktyczne umiejętności i dzięki temu przygotowują kompetentne kadry rzeczników, negocjatorów i specjalistów od promocji.

Właściwie kształtowana komunikacja społeczna jest dziś nieodzownym elementem formowania poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Taka komunikacja wymaga wykształconych kadr, posiadających wiedzę gruntowną na temat zasad komunikowania publicznego, mechanizmów przepływu informacji, zasad kreowania informacji, a także mechanizmów oddziaływania na podmioty społeczne poprzez właściwie kształtowaną i właściwie zarządzaną komunikację.

We współczesnym świecie wyraźnie widać konflikty interesów między grupami społecznymi, ale też konflikty i zatargi ujawniają się w indywidualnych protestach o często trudnych do przewidzenia skutkach. Negocjowanie jest jedynym wyjściem z sytuacji konfliktowej bez ofiar i większych strat społecznych.
Firmy potrzebują specjalistów od promowania wizerunku, ale też promowania towarów i usług, idei, gdy mamy do czynienia z organizacjami o charakterze politycznym lub charytatywnym. Wymaga to myślenia strategicznego, ale i praktycznej umiejętności stworzenia, zaplanowania i poprowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej, zgodnej z zasadami zintegrowanego marketingu gospodarczego lub politycznego oraz zasadami prawa, psychologii społecznej, komunikacji międzyludzkiej, a w globalnej gospodarce także komunikacji międzykulturowej.
Studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa kształcą ludzi kreatywnych, otwartych na potrzeby społeczeństwa XXI wieku i świadomych wagi słowa.
Gdzie do pracy po tym kierunku?
Absolwenci kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa podejmują pracę jako:
  • rzecznicy prasowi firm i organizacji,
  • rzecznicy funkcjonujący w strukturach władzy państwowej na różnych szczeblach: wojewódzkim, powiatowym, miejskim i gminnym,
  • specjaliści od promocji w strukturach samorządowych,
  • specjaliści od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm,
  • negocjatorzy kryzysowi,
  • menedżerowie programów kryzysowych,
  • koordynatorzy działań kryzysowych w jednostkach organizacji różnego szczebla,
  • pracownicy ośrodków interwencji kryzysowej,
  • mediatorzy w sytuacjach kryzysowych,
  • dziennikarze i specjaliści w działach reklamy mediów,
  • specjaliści od planowania mediów w agencjach i działach promocji firm i organizacji,
  • doradcy do spraw promocji.
Dla kogo studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
Brak szczegółowego opisu…
Program kształcenia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
Brak szczegółowego opisu…
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
Brak szczegółowego opisu…
Perspektywy pracy po kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
Brak szczegółowego opisu…
Opinie o kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
Brak szczegółowego opisu…
Kierunki pokrewne do kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
Jakie uczelnie oferują kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa
W których miastach można studiować kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa
Komentarze ()
brak komentarzy…
  • Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechnika Krakowska
  • WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
  • Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
  • Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie