Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa są odpowiedzią na realne potrzeby współczesnego rynku pracy. Oferują wiedzę z zakresu podstaw komunikowania społecznego, ale przede wszystkim kształtują praktyczne umiejętności i dzięki temu przygotowują kompetentne kadry rzeczników, negocjatorów i specjalistów od promocji.
Właściwie kształtowana komunikacja społeczna jest dziś nieodzownym elementem formowania poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Taka komunikacja wymaga wykształconych kadr, posiadających wiedzę gruntowną na temat zasad komunikowania publicznego, mechanizmów przepływu informacji, zasad kreowania informacji, a także mechanizmów oddziaływania na podmioty społeczne poprzez właściwie kształtowaną i właściwie zarządzaną komunikację.
- rzecznicy prasowi firm i organizacji,
- rzecznicy funkcjonujący w strukturach władzy państwowej na różnych szczeblach: wojewódzkim, powiatowym, miejskim i gminnym,
- specjaliści od promocji w strukturach samorządowych,
- specjaliści od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm,
- negocjatorzy kryzysowi,
- menedżerowie programów kryzysowych,
- koordynatorzy działań kryzysowych w jednostkach organizacji różnego szczebla,
- pracownicy ośrodków interwencji kryzysowej,
- mediatorzy w sytuacjach kryzysowych,
- dziennikarze i specjaliści w działach reklamy mediów,
- specjaliści od planowania mediów w agencjach i działach promocji firm i organizacji,
- doradcy do spraw promocji.