Europejska Uczelnia w Warszawie
uczelnia niepubliczna, 03-199 Warszawa, ul. Modlińska 51, (+22) 371 03 30, zapisy@eu.edu.plRekrutacja - Europejska Uczelnia w Warszawie
Na studia można się zapisać:
- PRZEZ INTERNET
- TELEFONICZNIE - zadzwoń: Piotr: 22 371 03 30, Agnieszka: 22 394 51 71
- E-MAILEM wyślij na adres: zapisy@eu.edu.pl
- POCZTĄ TRADYCYJNĄ - należy pobrać podanie o przyjęcie na studia oraz kwestionariusz rekrutacyjny. Następnie przesłać uzupełnione i podpisane dokumenty na adres: ul. Modlińska 51, 03–199 Warszawa.
- OSOBIŚCIE można się zapisać, odwiedzając jeden z naszych punktów informacyjno-rekrutacyjnych:
Białołęka
ul. Modlińska 51, 03 - 199 Warszawa
poniedziałek – piątek w godz. 10:00 - 17:00
tel. 22 371 03 30
Pałac Kultury i Nauki
Plac Defilad 1 lok. 619, 00–901 Warszawa
poniedziałek – piątek w godz. 10:00 -17:00
Sobota w godz. 10:00 -14:00
tel. 22 371 03 30
Wymagane dokumenty
Studia I stopnia:
- Ankieta osobowa oraz podanie kandydata na studia
- Kserokopia świadectwa dojrzałości (oryginał/odpis do wglądu) – w przypadku posiadania świadectwa wydanego za granicą powinno być zalegalizowane lub opatrzone apostille przez uprawnioną do tego instytucję w kraju wydania, wraz z tłumaczeniem (tłumacz przysięgły) na język polski
- Zdjęcie w formie elektronicznej – 295 x 236 px (dodane podczas rejestracji w Wirtualnym Dziekanacie) – konieczne do wydania elektronicznej legitymacji
- Potwierdzenie dokonania opłaty rejestracyjnej
- W przypadku cudzoziemców – dokument potwierdzający znajomość języka polskiego/dowód wpłaty za kurs języka polskiego
Studia II stopnia:
- Wszystkie wymagane dokumenty jak na studiach I stopnia
- Odpis dyplomu ukończenia studiów
Przypominamy o obowiązku posiadania dowodu wpłaty opłaty rejestracyjnej na rachunek bankowy uczelni.
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.