Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
uczelnia niepubliczna, 33-100 Tarnów, ul. Rynek 9 33-100 Tarnów, (+14) 621 13 61, mwse@mwse.edu.plRekrutacja - Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
- http://www.mwse.edu.pl/rekrutacja
- http://www.mwse.edu.pl/rekrutacja/rekrutacja-na-studia-i-i-ii-stopnia
Harmonogram rekrutacji do MWSE w Tarnowie
Rekrutacja rusza 15 kwietnia i będzie prowadzona do 30 września br.
Kandydaci na studia powinni zarejestrować się w systemie elektronicznej rekrutacji kandydatów.
Kandydat na studia jest obowiązany dostarczyć dokumenty drukowane (pobierz druki rekrutacyjne ze strony www) – tzw. teczkę rekrutacyjną.
Osoby nieposiadające dostępu do komputera/Internetu mogą zgłosić się do punktu rekrutacyjnego. Uczelnia udostępni stanowisko komputerowe, a pracownik odpowiedzialny za rekrutację udzieli pomocy w rejestracji elektronicznej.
Podczas rejestracji online kandydat nie wnosi żadnej opłaty!
Opłata rekrutacyjna (85 zł) jest wymagana w chwili składania dokumentów papierowych.
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.