Wyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza Studium Generale Sandomiriense
uczelnia niepubliczna, 27-600 Sandomierz, Mickiewicza 9/20, (+15) 832 60 81 ,Rekrutacja - Wyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza Studium Generale Sandomiriense
Procedury rekrutacyjne dla kandydatów
Wstęp na studia jest wolny - o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
1. Kandydat na studenta studiów pierwszego stopnia zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
- ankietę osobową;
- poświadczona przez uczelnię kopia świadectwa dojrzałości – świadectwo jest kopiowane w trakcie składania dokumentów;
- poświadczona przez uczelnię kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej – dodatkowo, w przypadku kandydatów ze starą maturą (do roku 2004 w liceach oraz do roku 2005 w technikach);
- jedną aktualną fotografie, zgodna z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych (w postaci papierowej)
- aktualną fotografie, zgodna z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych (w postaci elektronicznej)
- dowodu tożsamości –tylko do wglądu,
- dowodu opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na studia licencjackie, magisterskie lub podyplomowe (opłata bezzwrotna)
Dokumenty można składać:
- korespondencyjnie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej instytucji świadczącej usługi kurierskie za potwierdzeniem odbioru;
- za pośrednictwem poczty e-mail;
- osobiście
Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2 można złożyć w formie kserokopii lub skanu, z obowiązkiem w przedłożenie oryginałów.
Adres do korespondencji:
Mickiewicza 9/20, 27-600 Sandomierz
E-mail: wshp.rekrutacja@gmail.com
Telefon: 15 832 60 81, 530 093 741, 531 074 197
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.