Wyższa Szkoła Zarządzania EDUKACJA we Wrocławiu
uczelnia niepubliczna, 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 56-62, (+71) 377 21 01, edukacja@edukacja.wroc.plRekrutacja - Wyższa Szkoła Zarządzania EDUKACJA we Wrocławiu
Postępowanie rekrutacyjne
Studentem WSZ „Edukacja” może zostać każda osoba posiadająca świadectwo dojrzałości (studia I stopnia) lub dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (studia II stopnia).
KROK 1.
Zarejestruj się przez Internet - rekrutacja on-line. Na maila otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (nie otrzymałaś e-maila? – sprawdź w folderze „SPAM” lub „wiadomości-śmieci”). Zapłać opłatę wpisową, wygeneruj potwierdzenie w pdf i poczekaj na kontakt z Działu Rekrutacji, który przeprowadzi Cię przez kolejne kroku rekrutacji on-line.
KROK 2.
Odbierz maila z potwierdzeniem rezerwacji miejsca wraz z dokumentami – wydrukuj wszystkie dokumenty, które znajdziesz w załączniku, przeczytaj, podpisz i wyślij pocztą tradycyjną lub przynieś osobiście do Uczelni.
Dołącz również pozostałe dokumenty wymagane w procesie rekrutacji - wykaz na stronie www
KROK 3.
Odbierz z Działu Rekrutacji potwierdzenie wpisania na listę studentów oraz z podpisaną umowę.
Co dalej?
Po zakończeniu rekrutacji otrzymasz na maila informację o terminie rozpoczęcia zajęć, dane dostępowe do konta w e-dziekanacie gdzie znajdziesz plan zajęć, informacje o płatnościach.
Na pierwszych zajęciach zapraszamy do Działu Rekrutacji w celu odebrania oryginału umowy.
Dział Rekrutacji
50-425 Wrocław, ul. Krakowska 56-62Budynek A, pok. 116, I piętro
tel.: 71 377 21 16
fax: 71 377 21 07
e-mail: rekrutacja@edukacja.wroc.pl
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.