Małopolska Uczelnia Państwowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
uczelnia publiczna, 32-600 Oświęcim, ul. Kolbego 8, (+33) 843 06 91, rekrutacja@uczelniaoswiecim.edu.plRekrutacja - Małopolska Uczelnia Państwowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
- https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/rekrutacja/
- https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/rekrutacja/terminy-rekrutacji/
Do postępowania rekrutacyjnego może zostać dopuszczona osoba, która:
- posiada świadectwo „nowa matura” lub „stara matura” albo świadectwo maturalne/dojrzałości uzyskane za granicą uprawniające do ubiegania się o przyjęcie do szkoły wyższej – w przypadku kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie lub inny dokument określony w art. 69 ust. 2 pkt 4-7 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.),
- posiada tytuł licencjata, magistra, inżyniera lub równorzędny – w przypadku kandydata ubiegającego się o przyjęcie na studia drugiego stopnia,
- zarejestrowała się w systemie elektronicznym IRK, dostępnym na stronie internetowej Uczelni, w okresie trwania rekrutacji elektronicznej,
- dokonała wymaganych opłat.
- złożyła komplet wymaganych dokumentów w okresie trwania przyjmowania dokumentów,
- złożyła komplet wymaganych dokumentów w okresie trwania naboru dodatkowego.
Dodatkowe dokumenty wymagane na kierunek Pielęgniarstwo (I i II stopnia), Wychowanie fizyczne, Dietetyka, Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, Ratownictwo medyczne oraz Bezpieczeństwo wewnętrzne II stopnia to zaświadczenie lekarskie. :
Szczegółowe informacje dotyczące opłat, warunków rekrutacji oraz niezbędnych dokumentów dostępne są na stronie: https://uczelniaoswiecim.edu.pl/rekrutacja/
Informacji dotyczących procesu rekrutacji udziela:
Dział Spraw Studenckich
tel. 33 842 98 13
e-mail: rekrutacja@uczelniaoswiecim.edu.pl
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.