Akademia Humanitas w Sosnowcu
uczelnia niepubliczna, 41-200 Sosnowiec, ul. Kilińskiego 43, (+48) 32 363 12 06, 32 363 12 27, rekrutacja@humanitas.edu.plRekrutacja - Akademia Humanitas w Sosnowcu
Studia pierwszego, drugiego stopnia i jednolite magisterskie
Dokonaj rejestracji w systemie rekrutacyjnym -> kwestionariusz online
2. Skompletuj następujące dokumenty:
- kwestionariusz osobowy (wydrukuj go z systemu rekrutacyjnego)
- kserokopia świadectwa maturalnego
- dwa podpisane kolorowe zdjęcia do legitymacji studenckiej, rozmiar 3,5 cm x 4,5 cm (zgodnie z wymogami dla dowodu osobistego),
- potwierdzenie dokonania wymaganych wpłat.
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
- opłata za legitymację studencką - 22 zł
- opłata rekrutacyjna - 85 zł
- I rata czesnego, bądź wpłata z góry za cały semestr lub rok
- promocja - opłata wpisowa 0 zł! KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
4. Wybierz formę podpisania umowy finansowej.
- Wariant 1
Skompletowane dokumenty dostarcz osobiście do punktu rekrutacyjnego w siedzibie Akademii Humanitas w Sosnowcu - Wariant 2
Skompletowane dokumenty wyślij na adres e-mail: rekrutacja@humanitas.edu.pl i oczekuj kontaktu od nas.
5. Po zweryfikowaniu dokumentacji otrzymasz od nas umowę finansową.
Studia podyplomowe
1. Wypełnij i wydrukuj kwestionariusz online
2. Skompletuj następujące dokumenty:
(Komplet wymaganych dokumentów może różnić się w zależności od kategorii studiów podyplomowych)
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
- opłata rekrutacyjna - 85 zł
KONTO
Akademia Humanitas
ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu
24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
4. Wybierz formę podpisania umowy finansowej.
- Wariant 1
Skompletowane dokumenty dostarcz osobiście do punktu rekrutacyjnego w siedzibie Akademii Humanitas w Sosnowcu - Wariant 2
Skompletowane dokumenty wyślij na adres e-mail: podyplomowe.rekrutacja@humanitas.edu.pl i oczekuj kontaktu od nas.
5. Po zweryfikowaniu dokumentacji otrzymasz od nas umowę finansową i dalsze szczegółowe informacje.
*W przypadku zapisu ONLINE na wybrany kierunek proszę o wysłanie skanów wymaganych dokumentów jako standardowe załączniki PDF(zdjęcia dokumentów nie są przyjmowane do dokumentacji).
MBA
Liczba miejsc limitowana, liczy się kolejność zgłoszeń oraz warunki rekrutacji podane poniżej.
1. Wypełnij i wydrukuj kwestionariusz on-line
2. Skompletuj następujące dokumenty:
- Wydrukowany kwestionariusz (on-line)
- Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał dyplomu należy przedstawić jedynie do wglądu)
- Dowód osobisty (należy przedstawić jedynie do wglądu w celu potwierdzenia tożsamości)
- CV lub biogram zawodowy
- Potwierdzenie dokonania wymaganych wpłat
3. Dokonaj opłat za studia:
(wpłat należy dokonywać z wpisanym czytelnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem)
- opłata rekrutacyjna – 200 zł
- wpisowe - 300 zł
4. Prześlij zeskanowane dokumenty e–mailem na adres mba.rekrutacja@humanitas.edu.pl
5. Postępowanie kwalifikacyjne
Po przesłaniu dokumentów w formie elektronicznej, specjalista ds. studiów MBA skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia zgłoszenia i informacji zwrotnej o wyniku postępowania kwalifikacyjnego.
6. Następnie otrzymasz umowę o warunkach płatności za usługi edukacyjne.
- Kandydat wybiera wariant płatności oraz otrzymuje harmonogram wpłat.
- Płatność za studia dokonywana jest na indywidualne konto. Opłata za studia może być uiszczana w ratach.
- Cena studiów obejmuje wszystkie koszty, łącznie z materiałami, zaświadczeniami wydawanymi na wniosek słuchacza oraz świadectwem ukończenia studiów.
Rekrutacja na studia 2026/2027
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach.
Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów).
Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia.
W kwestii dopełnienia formalności należy postępować zgodnie z instrukcjami danej Uczelni, dostępnymi na stronie internetowej.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.
Typy studiów w Polsce


















































































































































