Akademia Jagiellońska w Toruniu
uczelnia niepubliczna, 87-100 Toruń, ul. Jęczmienna 23 / Prosta 4, (+) 695 000 014, kontakt@aj.torun.plRekrutacja - Akademia Jagiellońska w Toruniu
Podejmij studia w Toruniu - Kolegium Jagiellońskie czeka
Na podstawie podanych przez Kandydata danych Biuro rekrutacji przygotuje umowę o naukę i skontaktuje się celem jej podpisania.
Na spotkanie przygotuj wymagane dokumenty.
- świadectwo dojrzałości – kserokopia poświadczona przez Uczelnię lub notarialnie
- kwestionariusz osobowy
- 1 zdjęcie (o wymiarach 34 x 45 mm, wymagania takie jak dla zdjęć do dowodu osobistego)
- 1 zdjęcie w formie elektronicznej, przesłane przez formularz on-line
- dowód osobisty do okazania
Wysłanie formularza stanowi rezerwację miejsca na studia w ramach aktualnie obowiązującej promocji, jednak do dopełnienia procesu rekrutacji konieczna jest osobista wizyta w siedzibie uczelni przy ul. Jęczmiennej 23 w Toruniu, złożenie wymaganych dokumentów i podpisanie umowy o naukę.
Kontakt do Biura rekrutacji
ul. Jęczmienna 23, 87-100 Toruńtelefon: 695 000 014
mail: rekrutacja@kj.edu.pl
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.