Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
uczelnia publiczna, 31-027 Kraków, ul. Św. Tomasza 43, (+12) 422 04 55,Rekrutacja - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- https://www.amuz.krakow.pl/kandydaci/rekrutacja/
- https://www.amuz.krakow.pl/kandydaci/rekrutacja-warunki-tryb-terminy/
Dołącz do nas
- Wybierz studia, które Cię interesują
- Dowiedz się o nich więcej, zapoznając się z ofertą edukacyjną
- Poznaj wymagania na egzaminach wstępnych (warunki, tryby i etapy egzaminów na poszczególnych kierunkach i specjalnościach)
- Zarejestruj się między 16 maja a 13 czerwca 2022
- Sprawdź terminy i przystąp do egzaminu
- W razie potrzeby zapytaj – odpowiemy!
Rejestracja odbywa się poprzez Moduł Elektronicznej Rejestracji Kandydatów (MERK) Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie pod adresem: https://www.amuz.krakow.pl/rejestracja/.
Do formularza rekrutacyjnego należy dołączyć w formie elektronicznej:
- kolorowe zdjęcie, jak do dowodu osobistego,
- skan karty przebiegu studiów I stopnia lub jednolitych studiów magisterskich lub inny dokument potwierdzający przebieg tych studiów – dotyczy kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia II stopnia, zdających na inny, niż ukończony kierunek, z wyłączeniem absolwentów Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie,
- skan dokumentów
Poprawne przesłanie formularza zostanie potwierdzone wiadomością automatyczną (nie należy na nią odpowiadać).
UWAGA! PROSIMY NIE WYSYŁAĆ ŻADNYCH DOKUMENTÓW TRADYCYJNĄ POCZTĄ!
Studiuj na Akademii Muzycznej w Krakowie
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.