Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
uczelnia niepubliczna, 30-705 Kraków, ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, (+12) 25 24 400, rekrutacja@afm.edu.plRekrutacja - Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Rekrutacja krok po kroku
1. Zarejestruj się w serwisie rekrutacyjnym – otrzymasz login i hasło. (na podany adres e-mail)2. Zaloguj się w serwisie przy pomocy otrzymanego loginu i hasła.
3. Wypełnij przedstawiony kwestionariusz – każde zdefiniowane pole.
4. Przed wypełnieniem deklaracji wyboru języka obcego, KONIECZNIE zapoznaj się z informacjami na stronie uczelni.
5. Wypełniony kwestionariusz wydrukuj i podpisz.
6. Skompletuj pozostałe dokumenty:
- świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis urzędowy lub kopia notarialna) - przy wyborze studiów jednolitych magisterskich i I stopnia lub dyplom wraz z suplementem (oryginał lub odpis urzędowy lub kopia notarialna) - przy wyborze studiów II stopnia
- zaświadczenia lekarskie (dotyczy kierunków posiadających warunki szkodliwe)
- do wglądu : dowód osobisty, a w przypadku obcokrajowców paszport lub inny dokument tożsamości - w przypadku obcokrajowców paszport do wglądu
- dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej
- 1 kolorową fotografię o wymiarach 35 x 45 mm, wykonaną na jednolitym jasnym tle, mającą dobrą ostrość oraz odwzorowującą naturalny kolor skóry, obejmującą wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby twarz zajmowała 70–80% fotografii, pokazującą wyraźnie oczy, zwłaszcza źrenice, i przedstawiającą osobę w pozycji frontalnej, bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, patrzącą na wprost z otwartymi oczami nieprzesłoniętymi włosami
8. Wynik z postępowania kwalifikacyjnego zostanie przesłany na podany adres e-mail.
9. Wnieś opłatę wpisową.
Login i hasło, które właśnie otrzymaliście Państwo do rejestracji w systemie Elektronicznej Rejestracji wygasa w momencie złożenia dokumentów na studia. Właściwy login i hasło potrzebne studentowi do logowania do Wirtualnego Dziekanatu otrzymają Państwo po rozpoczęciu roku akademickiego.
Przypominamy, że zgodnie z zasadami rekrutacji w/w dokumenty musisz złożyć w Dziale Rekrutacji. Nie wystarczy się tylko zarejestrować!
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.