Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni
uczelnia niepubliczna, 81-365 Gdynia, ul. Armii Krajowej 46, (+58) 661 88 71, biuro@wsks.plRekrutacja - Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni
- https://wsks.pl/studia-licencjackie/rekrutacja-licencjat/
- https://wsks.pl/studia-magisterskie-stare/rekrutacja-studia-magisterskie/
Etapy rekrutacji na studia w WSKS
Rekrutacja prowadzona jest na podstawie kolejności zgłoszeń - nie zwlekaj z podjęciem decyzji.
Pobierz formularze dokumentów znajdujące się na stronie www uczelni, wypełnij je na komputerze lub odręcznie.
Przy składaniu dokumentów w Dziekanacie nie zapomnij wziąć ze sobą oryginału dowodu w celu potwierdzenia za zgodność z oryginałem.
Wpłać wpisowe i wydrukuj potwierdzenie wykonania przelewu. Jeśli chcesz wpłacić wpisowe gotówką w Dziekanacie - nie ma problemu, zrobisz to przy składaniu dokumentów.
Dostarcz dokumenty do Dziekanatu. Nie musisz tego robić osobiście, ale pamiętaj, że dokumenty muszą być podpisane przez Ciebie i do wglądu potrzebny będzie oryginał dowodu osobistego.
Na podany w kwestionariuszu e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na studia i informacje o pierwszych zajęciach.
Dokumenty rekrutacyjne
- świadectwo dojrzałości (kserokopia + oryginał do poświadczenia zgodności w Dziekanacie)
- dowód osobisty do wglądu (do poświadczenia zgodności danych)
- 2 fotografie
- Kwestionariusz osobowy
- 2 egzemplarze Umowy o świadczenie nauki i Deklaracji płatności
- dowód wpłaty wpisowego
- klauzula informacyjna
Rekrutacja na studia 2025/2026
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.