Public relations
Wydział Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Opolskiego
Wydział Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Opolskiego oferuje studia I i II stopnia na kierunku Public Relations.
Rodzaj studiów: licencjackie, I stopnia
System studiów: tryb stacjonarny
Czas trwania: 3 lata, 6 semestrów
Rodzaj studiów: magisterskie, II stopnia
System studiów: tryb stacjonarny
Czas trwania: 2 lata,4 semestry
Jeśli marzysz o karierze w świecie mediów, marketingu i komunikacji, chcesz tworzyć strategie, które kształtują wizerunek firm i organizacji, a także pragniesz wpływać na sposób, w jaki ludzie postrzegają marki – kierunek Public Relations na Uniwersytecie Opolskim jest dla Ciebie!
Co mogę robić po Public Relations?
Nasi absolwenci kierunku Public Relations pracują w najróżniejszych sektorach. Swoją karierę rozwijają w m.in.:
- mediach i agencjach reklamowych zarówno lokalnych, jak i krajowych,
- działach komunikacji i PR w firmach i instytucjach,
- organizacjach pozarządowych i administracja publicznej.
Ty możesz przykładowo pracować jako:
- specjalista ds. public relations,
- rzecznik prasowy,
- specjalista ds. marketingu i komunikacji,
- social media manager,
- content creator,
- specjalista ds. wizerunku.
Dlaczego warto studiować Public Relations na Uniwersytecie Opolskim?
- Studiujesz na przyjaznym wydziale, na którym wszyscy się znamy, swobodnie rozmawiamy na korytarzach i wspólnie rozwiązujemy wiele problemów i wyzwań.
- Dołączasz do społeczności pełnej pasji – uczestniczysz w kołach naukowych, tworzysz media studenckie, organizujesz wydarzenia i konferencje.
- Korzystasz z profesjonalnych pracowni multimedialnych, studia telewizyjnego i radiowego oraz najnowszego sprzętu.
Co dalej po studiach licencjackich?
Po ukończeniu studiów licencjackich możesz kontynuować naukę na studiach magisterskich na kierunkach takich, jak: Public Relations, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Global Studies, Politologia, Stosunki międzynarodowe.
Dołącz do nas i zacznij kształtować swoją przyszłość w świecie komunikacji i mediów!
A jeśli masz pytania, skontaktuj się… Chętnie na nie odpowiemy i Ci pomożemy.


















































































































































