Grafika użytkowa z reklamą
Studenci Grafiki użytkowej z reklamą uczą się m.in. przygotowywania publikacji do druku, tworzenia plakatów, billboardów, wykonywania fotografii, ilustracji cyfrowej, posługiwania się urządzeniami i oprogramowaniem komputerowym przy realizacji prac artystycznych w obszarze grafiki 2D, malarstwa cyfrowego i projektowania graficznego, projektowania witryn internetowych i interfejsów użytkownika oraz identyfikacji wizualnych.
Kształcenie realizowane jest w ramach modułów:
- teoria i praktyka reklamy
- grafika użytkowa
- techniki realizacyjne.
Dla kogo studia na kierunku grafika użytkowa z reklamą
To propozycja dla osób kreatywnych, twórczych, o zamiłowaniach artystycznych i wysokim poczuciu estetyki.
Program kształcenia na kierunku grafika użytkowa z reklamą
W programie studiów znajdują się m.in:
- historia sztuki i kultury
- psychologia reklamy
- estetyka
- komunikacja społeczna
- psychologia widzenia
- historia grafiki użytkowej i reklamy
- podstawy marketingu i reklamy
- marketing i reklama społeczna
- budowanie relacji z klientami
- branding i rebranding
- historia współczesnej grafiki
- rysunek
- malarstwo
- plakat w praktyce
- fotografia
- podstawy projektowania graficznego
- podstawy kompozycje
- projektowanie znaku.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku grafika użytkowa z reklamą
Podczas rekrutacji punktowane są:
- język polski
- do wyboru: język polski, matematyka, historia, historia sztuki, fizyka, chemia, biologia, geografia, wiedza o społeczeństwie.
Perspektywy pracy po kierunku grafika użytkowa z reklamą
Absolwenci kierunku mogą pracować w:
- wydawnictwach,
- agencjach reklamowych,
- studiach graficznych,
- środkach masowego przekazu
- galeriach sztuki,
- instytucjach kultury,
- działach PR,
- działach marketingu i reklamy,
- w charakterze freelancera.
Opinie o kierunku grafika użytkowa z reklamą
To praktyczne studia, przygotowujące do artystycznej aktywności w zakresie grafiki użytkowej, reklamy, identyfikacji wizualnej.