Public relations i kultury cyfrowe
Studia na Public relations i kulturach cyfrowych łączą socjologiczny ogląd społeczeństwa informacyjnego, zagadnienia interakcji sieciowych, w zestawieniu ze współczesnymi trendami komunikacji społecznej i perspektywą filozoficzną.
Studenci kierunku zdobywają rozbudowane umiejętności analityczne, koordynacyjne oraz kompetencje twórcze m.in. w zakresie prowadzenia dialogu z klientami, partnerami biznesowymi, mediami, społecznościami online, prowadzenia kampanii reklamowych, realizacji badań rynkowych; skutecznych strategii komunikacyjnych w sytuacjach zagrażających reputacji organizacji, zarządzania projektami w środowiskach wielokanałowych. Uczą się analizowania różnych zjawisk społecznych, szybkiego przetwarzania informacji, reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Kierunek realizowany jest na poziomie pierwszego stopnia.
Dla kogo studia na kierunku public relations i kultury cyfrowe
Kierunek jest dobrym wyborem dla osób komunikatywnych, otwartych, szukających niestandardowych rozwiązań.
Program kształcenia na kierunku public relations i kultury cyfrowe
Wśród przedmiotów kształcenia znajdują się:
- idee współczesności
- wstęp do komunikacji społecznej
- wstęp do PR
- negocjacje
- personal branding
- społeczeństwo cyfrowe
- wizerunek marki i organizacji
- fundrising and crowfunding
- public speaking
- współczesny leadership
- PR w kampaniach wyborczych
- media relations
- stereotypy i uprzedzenia
- monitorowanie opinii i nastrojów społecznych.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku public relations i kultury cyfrowe
Podczas naboru punktowany jest wynik maturalny z jednego przedmiotu wybranego spośród: język polski, historia, matematyka, wiedza o społeczeństwie, język obcy.
Perspektywy pracy po kierunku public relations i kultury cyfrowe
Absolwenci kierunku mogą pracować przykładowo w:
- agencjach PR i marketingowych
- działach komunikacji i marketingu w korporacjach
- mediach tradycyjnych i cyfrowych
- start-upach oraz firmach technologicznych, które wykorzystują kulturę cyfrową jako narzędzie w instytucjach administracji rządowej i samorządowej
- organizacjach pozarządowych (stowarzyszeniach i fundacjach)
- instytucjach międzynarodowych
- instytucjach kultury
- firmach marketingowych
- lub prowadzić własną działalność gospodarczą w obszarze mediów cyfrowych.
Opinie o kierunku public relations i kultury cyfrowe
Kierunki pokrewne do kierunku public relations i kultury cyfrowe
Jakie uczelnie oferują kierunek public relations i kultury cyfrowe

W których miastach można studiować kierunek public relations i kultury cyfrowe
Komentarze (0)
Zobacz również

Studia społeczne w Białymstoku i woj. podlaskim

Studia społeczne w Gdańsku i woj. pomorskim

Studia społeczne w Katowicach i woj. śląskim

Studia społeczne w Kielcach i woj. świętokrzyskim

Studia społeczne w Krakowie i Małopolsce

Studia społeczne w Lublinie i woj. lubelskim

Studia społeczne w Olsztynie i woj. warmińsko-mazurskim

Studia społeczne w Opolu i woj. opolskim

Studia społeczne w Poznaniu i Wielkopolsce

Studia społeczne w Rzeszowie i woj. podkarpackim

Studia społeczne w Szczecinie i woj. zachodniopomorskim

Studia społeczne w Toruniu, Bydgoszczy i woj. kujawsko-pomorskim

Studia społeczne w Warszawie i na Mazowszu

Studia społeczne w Zielonej Górze i woj. lubuskim

Studia społeczne w Łodzi i woj. łódzkim
