• UTH im. Chodkowskiej Warszawa
Wybierz i oceń uczelnię?

Ocena uczelni


Komentarze (20)
szymon
Hej to ile oni mają kierunków studiów, dwa czy trzy? bo coś mi się nie zgadza? chyba juz nie ma gospodarki rolno-spożywczej? Jak oceniacie studia z BHP?
16.05.2019
04.10.2018
Aga
Dzień dobry wszystkim. Osobiście polecam. Organizacja jak wszędzie nie ma co narzekać! Kadra super! Przynajmniej na Logopedii. W tym roku rusza neurologopeda!
close
Uczelnia posiada znakomitą kadre wykładowców i na tym jej plusy się kończą. Tragiczna organizacja, wciąż nikt nic nie wie, nie trzyma się tu terminów, zmiana planów zajęć na dzień przed. Generalnie nie polecam a już napewno nie na robienie licencjata. Szkoda czasu i nerw!!!!!
30.08.2018
31.03.2015
miki
Uczelnia super bo nie płacisz za poprawki, warunki. Uczyć się trzeba jak wszędzie. Laptop lub tablet na początek. Polecam.
SUPERRRRRRRRRRRRRR !
POLECAM! Jestem teraz na drugim roku na tej uczelni - kierunek PEDAGOGIKA i powiem z własnego doświadczenia, że nikt nie powtarza roku, każdy zdaje egzaminy - fak faktem po to się studiuje, żeby się uczyć więc wysiłek musi być ;) tablet dostałam - nowy - fabrycznie zapakowany, z gwarancją oraz z całym osprzętem dodatkowym czyt. etui, klawiatura itp. Płacisz - zdajesz! ;)
21.09.2014
17.07.2013
Internetowiec
Witam, dam uczciwie zarobić każdemu studentowi na kierunku ETI (Informatyka) w Koninie. Wiecej szczegółów pawel@chmurka.net
madziula
to prawda, wszystkim dają laptopy i tablety- jak skończysz studia jest sprzęt jest twój
17.07.2013
17.06.2013
odp
Wyższa Szkoła Pedagogiczno - Techniczna w Koninie w ramach Wydziału Nauk Humanistycznych i Technicznych prowadzi studia na dwóch kierunkach: PEDAGOGIKA (studia pierwszego stopnia: licencjackie) EDUKACJA TECHNICZNO - INFORMATYCZNA (studia pierwszego stopnia: licencjackie, inżynierskie)
gdzie wy widzicie kierunki?
sprawdzam szkoly prywatne z Konina, przelecialam wsus, menedzerska, pswz , doszlam tutaj, gdzie oni maja kierunki wszystkie??? szukam ich oferty ksztalcenia i nie widze!!!
05.02.2013
21.11.2012
Złotowłosa
Pewnie, że tak! Za wszystko trzeba płacić, ale tych kosztów się nie dostrzega w momencie gdy otrzymujemy informację, że dostaniemy coś za darmo :D Jesteśmy bardzo naiwni, z tego co widać :P
grypol
nie bardzo wiem, czym sie tak ekscytujecie? uczelnia da laptopa studentowi, ktory przez pare lat bedzie placicl czesne, tak? na pewno po drodze nie zda jakiegos egzaminu, wiec za poprawke leci kasiorka do uczelni, tak? nie daj Bog, zeby Wam sie noga powinela i trzeba by powtarzac semestr, za kase rzecz jasna, tak? to jaki problem dac w prezencie tableta czy laptopa za pare stowek??? swietny biznes, swietny pomysl, tylko pogratulowac, za chwile wszystkie uczelnie beda dawac komputery swoim studentom, zeby mogli na wykladach notatki sobie robic, cha, cha
03.11.2012
11.10.2012
xyzal
poprosze wiecej informacji, jak jest na informatyce w WSPT w Konienie? Czy rzeczywiscie dostaliscie wszyscy studenci obiecane laptopy i tablety??? mozna im wierzyc?
jest jak wol, ze kazdy dostaje laptopa
jest na glownej ogloszenie, kazdy dosataje laptopa albo tablet, pewnie najtanszy, ale co tam, mily dodatek na dobry poczatek studiow, jak masz wypasionego maca, zawsze mozesz sprzedacna allegro, albo zrobic prezedziewczynie
09.08.2012
18.07.2012
ksieza
tablet gratis dla studentów pedagogiki? dla każdego?! to chyba jakaś ściema, chyba by im sie nie opłacało, albo jest jakiś wymóg, że nie można zrezygnować przez ileśtam zestudiów...
rychu
jak wypada w porownaniu z PWSZ Konin????? napisze ktos?
06.06.2012
04.06.2012
hmm
jestem pozytywnie zaskoczony, bo maja fajna strronke, ale jakos nie moge uwierzyc, ze w Koninie mozemy miec porzadna uczelnie wyzsza z profesjonalna kadra, na poziomie uniwersyteckim czy politechnicznym, no sam nie wiem, co o nich myslec, oczywiscie na pedagogike to nawet nie patrze, bo pedagogow jak psow mamy, ale zastanawiam sie ewentualnie, nad ta edukacja techniczno-informatyczna, kurcze, co myslicie o nich?
monia
Ja tez się własnie zastanawiam nad tą edukacją techniczno-informatyczną. Całkiem ciekawe specjalności tam mają. Przychylam się dop pytania przedmówcy o te laptopy, fajnie by było takowego dostać :)
17.04.2012
24.01.2012
izka
ja mysle o tej edukacji techniczno-informatycznej, bo wydaje mi sie to lepsze niz oklepana pedagogika, z tego co wiem, kierunek dosc przyjemny, gorzej pewnie z praca, a szkola jest ponoc w porzadku, dosc kameralna, ale studenci nie narzekaja
gigant
kto zna dobrze ta szkole? ale nie ze slyszenia, tylko z wlasnych doswiadczen, to poprosze o podzrucenie informacji z pierszej reki
23.01.2012
29.05.2011
Czy kazdy student dostaje laptopa?
Ludzie, czy to prawda, co pisza w tej szkole? Ze kazdy student na drugim semenstzre otrzymuje laptopa za free? Rozuemiem, ze to nowy fabrycznie sprzet? Moze ktos potwierdzic?
  • Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
  • Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie
  • Collegium Polonicum w Słubicach, UAM w Poznaniu
  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Uniwersytet Gdański
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
  • WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Politechnika Gdańska
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
  • Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechnika Krakowska
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie