Digital marketing
Studenci kierunku Digital marketing zdobywają wiedzę w zakresie nowych technologii marketingowych, uczą się planowania i realizowania kampanii reklamowych, zarządzanie projektami, analizowania danych. Rozwijają kreatywność, umiejętności managerskie.
Studia pozwalają na uzyskanie certyfikatu Digital Marketing Qualifications.
Kierunek realizowany jest na poziomie drugiego stopnia.
Dla kogo studia na kierunku digital marketing
Studia są przewidziane dla osób posiadających przynajmniej dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia.
Są odpowiednie dla osób zainteresowanych nowoczesnymi technologiami, mediami, kandydatów kreatywnych, kontaktowych.
Program kształcenia na kierunku digital marketing
W programie studiów realizowane będą m.in. przedmioty:
- Kampanie marketingowe
- Prezentacja danych i wystąpienia publiczne
- Mediaplanning
- Myślenie krytyczne i podejmowanie decyzji
- Kierowanie zespołami ludzkimi
- Multimedia w komunikacji marketingowej
- Strategie cenowe
- Zarządzanie projektem marketingowym
- Badania społeczne i marketingowe
- Psychologia społeczna.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku digital marketing
Rekrutacja odbywa się na podstawie złożenia wymaganych dokumentów.
Perspektywy pracy po kierunku digital marketing
Ukończenie studiów na kierunku przygotowuje do pracy w zawodach:
- Digital marketing specialist
- Specjalista/menedżer social media
- Office manager
- Specjalista ds. sprzedaży internetowej
- E-commerce manager
- Content manager
- Administrator serwisów sprzedażowych
- Analityk sprzedaży e-commerce
- Specjalista ds. marketingu
- Specjalista SEO
- Specjalista Google Ads
- Copywriter
- Specjalista ds. Link Buildingu
- Specjalista PR