Grafika reklamowa i multimedia

Program nauczania na kierunku Grafika reklamowa i multimedia daje możliwość uzyskania szerokich kompetencji.

Podstawą programu są przedmioty zawodowe, odpowiadające głównym rynkowym nurtom współczesnego projektowania graficznego, prowadzone przez aktywnych zawodowo specjalistów. Towarzyszy im zestaw kursów wprowadzających studentów w zagadnienia związane z zarządzaniem marką, zespołem i projektem. Studenci zdobędą wiedzę o odbiorcach komunikacji wizualnej, tak potrzebną podczas projektowania zorientowanego na użytkownika.

Studenci mogą wybrać jedną z czterech specjalności:

  • Grafika reklamowa i edytorska,
  • Multimedia i grafika interaktywna,
  • Digital Art,
  • User Experience.

Mocne strony studiów na kierunku Grafika reklamowa i multimedia to:

  • wyjątkowy program uzupełnia kompetencje grafika o umiejętności w zakresie promocji i marketingu – takie połączenie da Ci możliwość pracy zarówno w działach marketingu firm, gdzie będziesz mógł zajmować się planowaniem i graficzną realizacją działań promocyjnych, jak i w agencjach reklamowych, jako samodzielny grafik,
  • partnerzy biznesowi kierunku i praktykodawcy – Małopolski Klaster Poligraficzny oraz firmy, agencje reklamowe i studia projektowe – zapewniają jak najlepsze dopasowanie programu do potrzeb pracodawców,
  • 2 innowacyjne specjalności i 8 specjalistycznych kursów w ramach każdej z nich pozwolą zapoznać się z wieloma aspektami projektowania graficznego, byś w przyszłości mógł świadomie wybrać dalszą drogę specjalizacji,
  • będziesz operować środkami artystycznymi, które pozwolą Ci świadomie kreować przekaz wizualny,
  • program uzupełniony o praktyki w agencjach reklamowych, działach marketingu i firmach z branż reklamowej, wydawniczej, gier i multimediów,
  • zajęcia z praktykami znającymi realia rynkowe, posiadającymi wiedzę i umiejętności, które wprowadzą Cię w specyfikę pracy w branży reklamowej i multimedialnej,
  • program studiów zapewnia poznanie specjalistycznych narzędzi niezbędnych w zawodzie grafika oraz rozwój potrzebnych kompetencji m.in. projektowanie stron www, przygotowywania plików do druku, a także tworzenia infografik, filmów i animacji,
  • pracownia komputerowa z Adobe CS6,
  • nauka języka angielskiego rozpoczyna się od poziomu A2. Studia kończą się egzaminem z języka angielskiego na poziomie B2

Perspektywy pracy po kierunku Grafika reklamowa i multimedia:

Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie w takich miejscach, jak:

  • agencje reklamowe
  • agencje interaktywne
  • studia graficzne
  • wydawnictwa
  • drukarnie
  • producenci gier i innych aplikacji
  • działy marketingu / promocji w firmach z różnych branż

Mogą pracować w zawodach związanych z szeroko rozumianą grafiką:

  • grafik komputerowy, a w tym grafik internetowy
  • graphic designer
  • grafik dtp
  • fotoedytor
  • projektant opakowań
  • web graphic designer
  • specjalista ds. komunikacji wizualnej
  • graphic & visual identification designer
  • ilustrator
  • social media graphic designer
  • grafik animator
  • koordynator ds. grafiki
  • specjalista ds. prezentacji wizualnych
  • specjalista ds. marketingu
  • UI designer
  • UX designer

Uczelnie, na których możesz studiować wybrany kierunek

Komentarze (0)

No comments found