Grafika reklamowa i multimedia

Grafika reklamowa i multimedia to propozycja dla osób, które w przyszłości chcą zajmować się projektowaniem graficznym na potrzeby nowych mediów i mediów tradycyjnych

Podstawą programu są przedmioty zawodowe, odpowiadające głównym rynkowym nurtom współczesnego projektowania graficznego, prowadzone przez aktywnych zawodowo specjalistów.

Oprócz praktycznego kształcenia kierunkowego przewidziane są zajęcia związane z zarządzaniem marką, zespołem, projektami.

Studenci zdobędą wiedzę o odbiorcach komunikacji wizualnej, tak potrzebną podczas projektowania zorientowanego na użytkownika.

Studenci mogą wybrać jedną ze specjalności:

  • grafika reklamowa i edytorska
  • multimedia i grafika interaktywna
  • digital art
  • user experience.

Studia realizowane są na poziomie I stopnia, kończą się dyplomem licencjata.

Dla kogo studia na kierunku Grafika reklamowa i multimedia

Studia graficzne wybierają osoby o uzdolnieniach artystycznych, wysokiej wrażliwości estetycznej.

Kreatywność, pomysłowość, niebanalne postrzeganie otoczenia to kompetencje niezbędne u twórców grafiki.

Istotna jest także swoboda w korzystaniu ze specjalistycznych programów komputerowych, otwartość na nowinki technologiczne.

Program kształcenia studentów na kierunku Grafika reklamowa i multimedia

Przykładowe przedmioty w programie studiów:

  • grafika rastrowa
  • grafika wektorowa
  • obróbka filmu, animacji i dźwięku
  • podstawy typografii
  • architektura informacji
  • perswazja w promocji.

Studenci odbywają praktyki w agencjach reklamowych, działy marketingu, wydawnictwa, firmy branży gier i multimediów.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunek Grafika reklamowa i multimedia

Rekrutacja odbywa się według kolejności zgłoszeń, na podstawie złożenia wymaganych dokumentów.

Perspektywy pracy po kierunku Grafika reklamowa i multimedia

Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie w takich miejscach, jak:

  • agencje reklamowe
  • agencje interaktywne
  • studia graficzne
  • wydawnictwa
  • drukarnie
  • producenci gier i innych aplikacji
  • działy marketingu / promocji w firmach z różnych branż.

Są specjalistami przygotowanymi do pracy w takich zawodach jak:grafik komputerowy, a w tym grafik internetowy, graphic designer, grafik dtp, fotoedytor, projektant opakowań, web graphic designer, specjalista ds. komunikacji wizualnej, graphic & visual identification designer, ilustrator, social media graphic designer, grafik animator, specjalista ds. marketingu.

Opinie o kierunku Grafika reklamowa i multimedia

Studia na grafice reklamowej i multimediach są odpowiedzią na zapotrzebowanie na grafików i specjalistów z zakresu projektowania graficznego.

Uzdolnieni młodzi ludzie wybierając ten kierunek poznają warsztat i możliwości technologiczne pracy grafika.

Studia rozwijają indywidualne możliwości młodych twórców. Opowiada o tym wykładowca Uczelni:

Kierunki pokrewne do kierunku Grafika reklamowa i multimedia

Jakie uczelnie oferują kierunek Grafika reklamowa i multimedia

W których miastach można studiować Grafika reklamowa i multimedia

Gdańsk

Uczelnie: 16
Kierunki: 211

Kraków

Uczelnie: 28
Kierunki: 478

Komentarze (1)

  • Ciekawe, rozwijające studia. Kilka specjalności pozwala zająć się konkretnym zagadnieniem.
    11/6/19