Marketing i nowe media
Studia na kierunku Marketing i nowe media stanowi połączenie wiedzy marketingowej oraz umiejętności praktycznych, związanych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi cyfrowego świata.
Studenci zdobywają praktyczne umiejętności w zakresie planowania i realizacji kampanii marketingowych, analizy rynku, budowy wizerunku marki, prowadzenia kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych i internetowych, a także optymalizacji działań marketingowych w celu osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
Kierunek realizowany jest w specjalnościach:
- media relations
- media design i komunikacja wizerunkowa
- social media w biznesie.
Dla kogo studia na kierunku marketing i nowe media
Marketing i nowe media to kierunek odpowiedni dla osób zainteresowanych światem marketingu, nowymi technologiami i sposobami komunikacji.
Program kształcenia na kierunku marketing i nowe media
Wśród przedmiotów w programie studiów znajdą się:
- Kampanie marketingowe
- Prezentacja danych i wystąpienia publiczne
- Mediaplanning
- Myślenie krytyczne i podejmowanie decyzji
- Kierowanie zespołami ludzkimi
- Multimedia w komunikacji marketingowej
- Strategie cenowe
- Zarządzanie projektem marketingowym
- Badania społeczne i marketingowe
- Psychologia społeczna.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku marketing i nowe media
Rekrutacja odbywa się na podstawie złożenia wymaganych dokumentów.
Perspektywy pracy po kierunku marketing i nowe media
Absolwenci są przygotowani do pracy w:
- dziale marketingu,
- obszarze zarządzania marką,
- public relations,
- reklamie internetowej,
- mediach społecznościowych,
- branży e-commerce.